Ad Block Ad Block
娛樂
2019-11-04 04:30:00
日報

未封肚但唔敢生 諸葛紫岐有意追女

分享:

諸葛紫岐與老公薛嘉麟、方力申及張曦雯昨日到馬場出席活動。諸葛紫岐於4月在加拿大誕下細仔Andersen,她表示5歲半的哥哥Arthur是她的湊仔小助手,非常愛錫弟弟。問到會否繼續生,她表示有意追女,但又怕下一胎又是男仔。
 

她表示Arthur不僅會幫手餵奶,還會幫手換尿片,笑言自己教得不錯。對於再生小朋友問題,薛嘉麟表示要看大仔意願,一切順其自然,而諸葛紫岐則表示無意再生︰「我就唔想再追多個,個關鍵係唔知下個係咪女,我係好想生女,但如果到時唔係咁點算呀?做媽媽好辛苦。」提到坊間有食療可以決定BB性別,諸葛紫岐聞言耍手擰頭稱︰「冇用㗎!我有個朋友有4個仔,用食療方法想追個女,點知生出嚟都係仔。雖然都係開心,但好嘈,朋友都叫我唔好咁諗。」

明天將要進行45公里慈善環島泳的方力申,他稱已剪短髮並自訂泳帽迎戰。他說︰「我訂咗頂泳帽,記低我最重要嘅事,包括電影作品名、歌名和母校名。(女朋友名呢?)寫唔晒喎!」他又感謝眾人對他的支持。
 

方力申表示已籌得510萬元善款,並謂不少好友請假到終點等他上水。

方力申表示已籌得510萬元善款,並謂不少好友請假到終點等他上水。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受