Ad Block Ad Block
娛樂
2019-07-26 05:15:00

諸葛紫岐派自家製百日賀禮

分享:

諸葛紫岐(Marie)、薛嘉麟(Ernie)今年4月帶來好消息,第二位公子Andersen出世,Marie13年剖腹生下大仔Arthur,今次她選擇自然分娩,順產誕下重6.8磅兒子Andersen,成為兩子之母,為慶祝 Andersen出生100日,Ernie大派自家製百日賀禮。
 

好媽媽Marie,連拖帶抱照顧兩愛兒。

好媽媽Marie,連拖帶抱照顧兩愛兒。

愛惜太太的Ernie,百日賀禮親自設計。

愛惜太太的Ernie,百日賀禮親自設計。

5年前Arthur百日賀禮掀起全城佳話,自家設計的「朱古力雪茄」禮盒,至今仍是熱搜項目,只要在搜尋器打上關鍵詞「朱古力雪茄」就會顯示出來。而Ernie今次設計了兩款的百日禮盒,分別是音樂旋轉木馬及音樂首飾盒,由構思主題、挑選材料、設計圖案都參與其中,他表示︰「之前嘅日子,老婆太辛苦,呢啲小事就我做啦,不過老婆都有俾意見,令效果更加完美!」


讚大仔乖 識得同細佬分享
Marie為兩個寶貝子的英文名,一齊改成A字頭,希望他們手足之情更深厚,Marie說:「作為哥哥嘅Arthur,見到細佬兩份百日賀禮時,第一時間攞俾細佬睇,好乖,識得有福同享!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受