Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-05 17:55:24

本尊就位|劇組代鄭啟泰未婚妻讀出感受 謝東閔孔德賢感難過︰接受唔到

分享:

《本尊就位》今日(5日)的宣傳,原定有鄭啟泰,可惜他已經無法出現。

無綫劇集《本尊就位》的孔德賢和謝東閔,以及黃嘉樂、韋家雄、黎燕珊、樊亦敏等一眾演員今日(5)齊齊到雲泉仙館向呂祖祈福,並派揮春為劇集宣傳。原定出席宣傳的鄭啟泰於上周六(3)猝逝,在上香祈福之前,劇組代鄭啟泰的未婚妻宣讀感受,內容為︰「鄭啟泰好開心可以參演這劇,自播映以來一直每晚都有收看,就算工作睇唔到都會返屋企睇重播,支持我哋,佢自己本身都係好正能量的人,希望可以延續《本尊精神》,將正能量帶俾觀眾。」

無法接受鄭啟泰猝逝

孔德賢和謝東閔受訪時表示當日得知鄭啟泰離世,大感突然。謝東閔稱當下立即致電監製及其身邊好友求證及安慰,「印象中上一次宣傳,佢喺我身邊係咁笑係好開心,成件事真係接受唔到,希望佢屋企人可以節哀順變。」孔德賢表示過去兩年大家都提高對健康的關注,如今會多做身體檢查,希望及早預防。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受