Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-07 17:00:49

本尊就位|甄采浠獲封「漏網美女」 分享Keep弗心得:唔可以食太多菜

分享:
甄采浠撒嬌色誘韋家雄一Take搞掂。

甄采浠撒嬌色誘韋家雄一Take搞掂。

無綫劇《本尊就位》日前一集劇情講述,歸二娘(甄采浠飾)為氹金爺(韋家雄飾)買下「溫香玉院」,先後出動「餵提子」及「坐大髀高八度撒嬌」向金爺連環撒嬌,並有意無意間透露妓院驚人生意額,成功吸引金爺買下妓院;當金爺以為雄霸黃賭毒三大範疇後,卻發現因「瑤珠禁娼」政策、妓院倒閉機會極高,頓時火上心頭。自劇集開播後,甄采浠(Carisa)李芷晴(Stephanie)及羅泳嫻更被譽為劇中「三大漏網美女」。

Carisa除了嗲功驚人,餵提子時更大曬美腿,保養得宜。Carisa受訪時笑言自己其實是「不懂撒嬌的女人」,並大讚韋家雄是好對手,即使親密場口,二人亦能「快靚正」完成:「雖然韋家雄好鍾意搞笑講爛gag,但佢亦係一個好專業同好敬業嘅演員,所以我哋一埋位,無論咩場口都好快就入到戲。尋晚嗰場,我哋之前排咗幾次,一埋位就一take過搞掂。」

甄采浠分享Keep弗心得。

甄采浠分享Keep弗心得。

至於keep弗心得,Carisa透露靠負重及帶氧運動雙管齊下之餘,戒糖及注意均衡飲食亦很重要,並笑指被醫生指「吃菜太多」,她稱:「原來肉同菜都唔可以食太多,醫生話我食太多菜。例如好大塊葉嘅菜,係唔可以食太多,要食番啲細葉嘅菜先得,因為細葉嘅菜冇咁濕,濕會令身體易積聚毒素。同埋唔可以淨係食菜嘅綠食部分,我自己都食過一年嘅齋,我了解到食齋要食五色之餘,地上、地下同水入面嘅植物都要食,咁先均衡到營養。」

而家中正印夫人玉環(羅泳嫻飾)及妾侍昭君(李芷晴Stephanie飾)經常以孖公仔姿態現身《本尊就位》獲不少網民指「撞樣」,Stephanie笑言確實有不少人這樣說。談到著旗袍時身形完美,Stephanie坦言正式拍劇前有刻意減肥:「因為造型係着旗袍,所以有特登食清啲減番少少,嗰時用咗一個西柚減肥法,每餐食半個西柚,食多啲菜,減少食澱粉質,有食肉,個成效都唔錯㗎。」

Ad Block
李芷晴嘟嘴好可愛。 左起:李芷晴、韋家雄、羅泳嫻。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受