Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-26 19:06:59

林家熙孖女友Kayan情侶檔搵真銀 新年去日本唔怕嘈交

分享:
林家熙孖Kayan情侶檔搵真銀

林家熙孖Kayan情侶檔搵真銀

林家熙(Locker)及吳家忻(Kayan9896)以情侶檔甜蜜現身,擔任腕錶品牌揭幕嘉賓,他們奉旨打情駡俏,相當Sweet!

活動上,有記者問兩位是否寓工作於拍拖?Locker馬上半講笑話:「唔會!我好認真拍拖㗎!」家忻亦笑言:「其實想分開下….講下啫…情侶檔好好玩,可以打佢(Locker)!」Locker希望繼續情侶檔接更多活動。家忻要求Locker買隻手錶給她,點知隨即被Locker反駁:「我成日都送嘢畀妳㗎啦,唔好扮嘢喎!其實佢好慳,好炸買嘢,嗰日佢好開心話買咗個銀包,我即時轉錢畀佢,送俾佢啦。」家忻今年在音樂頒獎禮角逐新人獎,但她對爭獎信心不大,以平常心面對,並說:「獎項如浮雲,有就有、冇就冇,屬於我的就會給我。」她透露將與Locker新年到日本旅行,但二人未曾一齊出過埠,笑言不怕會發生爭執,自認好相處,在旁的Locker聞言冷笑,他指情侶爭執少不免,但次數不多。

Ad Block
Locker及吳家忻奉旨打情駡俏,相當Sweet! 林家熙(Locker) 二人未曾一齊出過埠,新年將到日本旅行。 二人未曾一齊出過埠,新年將到日本旅行。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受