Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-18 17:45:00

林峯內地真人騷為換取食藏香豬機會 棄靚仔形象執豬屎

分享:

林峯內地真人騷為換取食藏香豬機會 棄靚仔形象執豬屎

林峯近年積極於內地發展,去年參加內地綜藝節目《披荊斬棘2》而掀起熱話,亦令佢成功得到更多參與綜藝節目嘅機會。日前,林峯於真人騷《追星星的人3》懶理靚仔形象執豬屎,被大讚專業。

節目中,林峯與吳奇隆、毛曉彤等人到西藏探訪養藏香豬嘅一戶人,對方炮製咗一隻燒豬,但就要林峯等人幫忙執拾豬屎先可以換取1,500元人民幣嘅半隻藏香豬,當時女戶主同佢哋講1斤豬糞僅可換取3元人民幣,即時嚇親佢哋;幸好,佢哋只係撿咗一袋豬屎女戶主就收貨,之後成班人就切燒豬開餐。

《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖 《追星星的人3》截圖

容祖兒食豬糧仲舔晒脷

其實,內地綜藝節目大玩重口味已非新鮮事,不少香港藝人亦曾挑戰重口味任務,也曾試過食用重口味食物。例如,葉璇2015年拍攝《今天吃甚麼》被迫吃下竹蟲、蟋蟀,更即場嘔咗出嚟;謝天華亦試過參與內地真人騷《跟著貝爾去冒險》,挑戰食蟲、牛睪丸、飲尿等,雖然節目字幕註明尿液經高溫消毒及加水處理,但仍然可見謝天華搏到盡。然而,天后容祖兒亦不例外,去年參加綜藝節目《牧野家族》就為咗照顧小豬而嘗試小豬嘅專屬早餐。不過,容祖兒食完一整盤豬糧後,笑指無咩味,同麥片差唔多。

Ad Block

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

《追星星的人3》 《追星星的人3》 《追星星的人3》
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受