Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-30 17:55:55

楊恭如感情線被前經理人文雋重提 爆周正毅當年曾作一個承諾

分享:
楊恭如感情線被前經理人文雋重提 爆周正毅當年曾作一個承諾

楊恭如感情線被前經理人文雋重提 爆周正毅當年曾作一個承諾

1995年香港亞洲小姐冠軍楊恭如,入行後隨即備受力捧,擔正做劇集女主角,之後又被睇中拍電影,例如《甜蜜蜜》飾演方小婷    、《風雲之雄霸天下》飾演孔慈、《行運一條龍》飾演Fanny    、《古惑仔情義篇之洪興十三妹》的張美潤等等,令人印象深刻。楊恭如近年大幅減產,間中更新社交網站分享美妝保養及遊山玩水等資訊。

楊恭如當年曾有「最靚亞洲小姐」之稱,不乏追求者,但感情路相當坎坷,當年上海前首富周正毅太太於中環掌摑一事更驚動娛樂圈。早前楊恭如前經理人文雋於YouTube頻道「文雋 講呢啲 講嗰啲 Man's Talk」講解王家衛新劇《繁花》時,暗示楊恭如的感情路。

楊恭如是1995年香港亞洲小姐冠軍。 楊恭如曾參演甜蜜蜜、古惑仔情義篇之洪興十三妹、風雲之雄霸天下、行運一條龍等香港電影。 楊恭如近況,曾到吳哥窟旅行。(楊恭如IG) 楊恭如近況。(楊恭如IG) 楊恭如近況。(楊恭如IG) 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。(楊恭如IG) 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。(楊恭如IG) 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。(楊恭如IG) 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。(楊恭如IG) 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。 楊恭如近況,不時把旅行相分享到社交平台。

文雋︰有錢人追女仔較容易 要乜有乜

文雋直指當年楊恭如與周正毅間的緋聞,對女方影響極大。文雋認為楊恭如性格單純,不過卻未有完滿結果:「嗱,呢個我聽返嚟,但係個男人曾經承諾過『我會離婚。』或者有不治之症,呢啲我哋寫戀愛小說都係咁,總之令我呢個傻妹信到貼貼服服,佢阿媽就好焦急,不過我覺得所有不該都係呢位周生。」

其後,文雋憶述一次楊恭如到達上海時講電話情景:「老豆,呀邊個嚟接我呀。」當時文雋問:「佢點接你呀?」楊恭如就回答:「你睇吓,架跑車喺後面,跟住我哋架保姆車」喺片中文雋表示:「所以有錢人追女仔或者追女明星,手段梗係容易啦,因為要乜有乜。」

「文雋 講呢啲 講嗰啲 Man's Talk」影片截圖

「文雋 講呢啲 講嗰啲 Man's Talk」影片截圖

文雋楊恭如定期聚舊

文雋提及當年楊恭如中環被掌摑一事:「果時佢媽咪打電話俾我,頭先某一個商場嘅咖啡室發生咗一件事,就係掌摑事件。當時我即刻叫佢(楊恭如)上我屋企,呢啲就叫做公關。就係要諗個真相係點樣。雖然我同恭如而家冇咗經理人同藝人之間嘅關係,但係我同佢每一年都一定會見面,去北京或者上海有空就會約佢食飯...上個月有一次通電話,佢話想做直播,上個月先做完但係真係唔得。我好疼錫楊恭如,但係佢真係呢件事耽誤咗佢。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受