Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-01 18:45:00

江若琳撇甩半歲兒子旅行唔放心︰一出門口就開始睇cam

分享:

江若琳撇甩半歲兒子與老公快閃去旅行。

江若琳(Elanne)今年6月為老公蕭唯展(Oscar)誕下兒子立鈞(Owen),其後Elanne專心湊仔,事事親力親為。轉眼間Owen 已經半歲大,適逢Elanne早前宣布完成「人奶之路」,於是決定撇甩囝囝,與老公放假幾天快閃去旅行。 

Elanne今早在社交網上載與Oscar及友人身在機場等上機的照片,相中見她已經完全回復未生前的狀態,並寫道︰「我終於俾自己放幾日假啦!呢個假期係坐月開始已經計劃定,就係bb包差不多半歲時俾自己快閃一轉!做咗媽咪依家去旅行嘅心態大不同!一出門口開始就睇cam,不停問住姐姐佢做緊咩!好掛住屋企三隻仔,但呢個假期我同自己講!我要盡情玩樂﹗盡情瞓覺,每日瘋狂按摩!最重要係瘋狂飲咖啡!闊別一年多,我終於飲到第一啖咖啡,好爽呀﹗我值得擁有一個短假。」而Oscar亦有貼相表示:「佢(江若琳)終於肯去旅行」網民都紛紛留言叫Elanne:「好好享受」、「適當時候要放鬆一下」,而Elanne亦有回覆余香凝的留言表示:「返來再作戰」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受