Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-27 22:27:05

泳兒「祝福三步曲」最終章 新歌送給無力感的人

分享:

泳兒新歌《無能為力》是「祝福三步曲」的最終章。

泳兒(Vincy)今年最後一首作品《無能為力》今日(27日)上架,這亦是她今年的「祝福三步曲」的最終章,顛覆負面,正視生命。歌曲依然由合作無間的馮穎琪作曲、周耀輝填詞。「作為我年尾最後一plug ,加上倒數幾日就到2024,呢首歌,我想送俾自己同所有喺今年曾經有過一種無力感嘅你。」

泳兒在新歌的造型非常破格。

《無能為力》這四個字及主題,看似負面,其實「負中帶正」,泳兒說︰「簡單嚟講,就係假如我哋感覺夠了無能,可能就會化為力量,所謂無能者的力量。然後提醒我哋,當感到冇能力,或者有人覺得你冇能力嘅時候,正係你最需要力量嘅時候,因為you are more than what you think you are or what others might think you are. 唔好睇輕自己,亦都唔好俾人睇輕你,要將無能轉化為力量。」表示最喜歡「看一切多麼剔透」這句歌詞,「當你有能力看透,就會變得輕而有力量。」

MV以大量CG製作,因為當中有很多創世、末日的影像,加上曲詞亦「去得好盡」,因為MV亦必需呼應。MV導演Shing指出,相比以往兩首祝福歌的MV,這次更直接,「觀眾一睇就知。末端出現嘅天使,唔係我哋平時諗嘅樣,係比較可怕,可能係怪物,但我想表達嘅係,其實怪物都係人類創造出嚟,死神、末日都係一樣。」Vincy坦言想以音樂表達出凡事都有反面,「死有生,天堂有地獄,所以『無能有力』。」

泳兒的新歌封面,單純一隻色,甚有玩味。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受