Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-26 17:00:20

泳兒生日美國開騷 陳慧嫻封大利是祝福

分享:
陳慧嫻跟同門的泳兒及許靖韻到美國加州舉行兩場演唱會。

陳慧嫻跟同門的泳兒及許靖韻到美國加州舉行兩場演唱會。

日前,陳慧嫻領軍跟同門的泳兒(Vincy)及許靖韻 Angela)到美國加州舉行兩場演唱會,而首場演出剛好是Vincy的正日生日,慧嫻除了送上大利是,更安排連番驚喜,令Vincy過了一個難忘的生日。

問到難忘事,Vincy坦言是慧嫻在台上的悉心安排,「綵排時,主辦煞有介事叮囑同慧嫻姐姐合唱完唔需要talk環節。真正on show時,合唱後,想邀請慧嫻姐姐去後台休息,點知佢好似唔想離開,原來係全場大合唱生日歌,突然收到幾千人祝福。」慧嫻則說:「我向 band leader同監製提議喺台上俾驚喜佢,當佢以為同我合唱完後我就將舞台交俾佢時,我喺台上宣佈今日係 Vincy生日,帶領觀眾一齊同Vincy唱生日歌,見到佢驚喜個樣我都好滿足。」驚喜一浪接一浪,完show後主辦同Vincy切蛋糕時,作為前輩嘅慧嫻亦封了利是給Vincy,「祝佢以後一切順利,有個開心難忘嘅生日,再一次見到佢驚喜個樣,諗番都覺得好笑。」

Ad Block
首場演出剛好是Vincy的正日生日。  陳慧嫻除了送上大利是,更安排連番驚喜。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受