Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-12 17:36:38

洪永城公開爆老婆壞習慣 梁諾妍Inez挺大肚驚喜撐老公

分享:
洪永城孖愛妻現身銅鑼灣活動,不少藝人朋友亦有到場支持。

洪永城孖愛妻現身銅鑼灣活動,不少藝人朋友亦有到場支持。

洪永城(Tony)到銅鑼灣時代廣場出席自家美容護膚品牌AMBER活動,適逢品牌成立一周年, 並於新開張的pop up store舉行「Amberversary」,洪永城太太梁諾妍(Inez)挺大肚驚喜現身支持老公,夫妻檔出馬與大家見面。另外,亦有不少藝人朋友到場支持,包括林盛斌 (Bob)、胡定欣、連詩雅、蔡潔、陳展鵬、單文柔、徐榮、麥明詩、梁靖琪、張達倫、黎紀君等,場面熱鬧。

洪永城出席銅鑼灣活動,太太梁諾妍挺大肚驚喜現身支持老公。

洪永城出席銅鑼灣活動,太太梁諾妍挺大肚驚喜現身支持老公。

提到護膚,Tony都有不少心得與大家分享,他說:「作為男士我都十分重視護膚,都其實好簡單,Toner係我必備,塊面乾同上妝前必用,帶妝嘅時候都乾會用Rose Toner噴噴急救,至少要保持皮膚水潤。夜晚嘅Routine就更重要,首先一定要深層卸妝,唔清乾淨之後搽咩都無用!護膚就基本『3寶』TONERSERUMCREAM。不過我會根據當日皮膚需要,配合用不同Super Drop精華。例如皮膚暗啞就會用Vitamin C,最後再搽Cream,如果時間許可就會用埋導入機打斑機,提升效果。人到中年,以家唔保養仲等幾時,再大啲就太遲啦!」Tony更大膽爆料太太Inez的壞習慣,他說:「佢成日偷懶唔落妝就瞓覺,所以我經常都會幫佢落妝架。」Inez聽到後反擊道:「佢真係好貪靚㗎,貪靚到搞埋一個自家美容護膚品牌,每次研發產品都會揾我做白老鼠去試用,我哋都有因為對產品有唔同嘅見解而意見分歧。」

陳展鵬、單文柔 麥明詩 胡定欣 林盛斌 徐榮、張達倫
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受