Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-14 21:36:22

洪永城三年抱兩 孖愛妻梁諾妍合體賺奶粉錢

分享:
洪永城孖愛妻梁諾妍今日合體出席公開活動,以夫妻檔合力賺奶粉錢。

洪永城孖愛妻梁諾妍今日合體出席公開活動,以夫妻檔合力賺奶粉錢。

洪永城日前趁40歲生日公布愛妻大肚消息,太太梁諾妍(Inez)亦在網上公開超聲波照,宣布懷有第二胎,夫妻今日更合體賺奶粉錢,出席銅鑼灣時代廣場舉行的聖誕活動。

洪永城於2021年成家立室,娶Inez為妻後於同年12月榮升人父,Inez誕下得意囡囡洪靖嵐(Amber),而第二胎的預產期為明年4月,令兩人終可三年抱兩。今日活動,洪永城偕Inez一同現身,獲恭喜三年抱兩時,Inez不禁大讚老公「好叻」,洪永城隨即回答:「你唔好咁讚我,我會好囂,我會再接再厲。」笑言到時又可再獲得政府的兩萬蚊生仔津貼。

二人強調並不介意生仔抑或生女,總之BB要健健康康。

二人強調並不介意生仔抑或生女,最緊要BB健健康康。

暫未知BB性別

第二度陀B,Inez自言跟首次懷孕時頗大分別:「雖然仲未知性別,但係我覺得第二胎係比較疲倦,易攰啲,但係我都冇嗰啲孕吐,不過我而家就已經過咗一半嘅孕期,但係已經覺得個BB好頂住個胃,成日都落唔到格,成日都頂住頂住,食少少嘢就頂住個胃。」Inez有時更辛苦到要扣喉,洪永城就指將會為胎兒舉行party,到時才會揭露BB性別,都希望有個surprise。

二人強調並不介意是生仔抑或生女,總之健康最緊要。洪永城自言湊夠個「好」字當然開心,但他就補充:「我聽到好多生仔嘅男artist話,其實佢哋都非常之辛苦,如果真係有得揀嘅話,真係有得選擇,咁我會選擇女嘅,女就易湊啲,又開心啲,又sweet啲啦!又可以同佢shopping。」Inez就爆Amber好活躍,透露會帶囡囡去主題公園慶祝兩歲生日,之後又會「一家四口」去食聖誕大餐。

洪永城上次都有陪太太入產房剪臍帶,今次應該亦不例外。 第二度陀B,Inez自言跟首次懷孕時頗大分別。 洪永城與太太梁諾妍日前宣布再度造人成功。

會入產房剪臍帶

Inez目前大肚六個月,自言經常被BB踢,覺得胎兒十分活躍,而目前懷孕可以做女王,大讚老公耐性好咗。洪永城指知道媽咪生B好辛苦,笑言太太要發洩可以找他出氣,不過暫時唔敢諗追第三個。洪永城上次都有陪太太入產房剪臍帶,笑問Inez要唔要幫手,並謂:「如果同一時間,呢度話有個好大個job搵我。」有記者笑問是否想在時代廣場大電視直播剪臍帶,洪永城即語帶相關話:「咁似一啲好正嘅平台,曾經話直播產房嘅?」猶記得「一蚊Joe」游莨維曾透過TVB昔日平台Big Big Channel作生仔直播,一度被網民留言鬧爆。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受