Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-06 21:09:23

洪永城40歲生日 梁諾妍宣布有喜預告BB明年4月出世

分享:

洪永城再做爸爸!

今日是洪永城的40歲生日,太太梁諾妍晚上大晒超聲波照,宣有家中再添新成員,她說︰「爸爸今年嘅生日禮物,唔知道,你上年嘅生日願望係唔係三年抱兩呢?如果係嘅,恭喜你,你願望成真啦!決定喺你生日同大家分享呢個喜訊,夠晒meaningful呢!祝你生日快樂,身體健康健健康康照顧我,照顧Molly 同Sirface,同埋Sirface no2。」

梁諾妍上載超聲波照。

由於大女Amber跟洪永城非常似樣,因此有個花名叫「Sirface」,沒想到梁諾妍晒的超聲波照又跟洪永城的樣子很似。她留言說︰「相信你嘅基因真係好強大,超聲波嘅寶寶已經覺得好似你,多謝大家嘅祝福。Sirface no2 ,我哋喺出年4月頭見。」不少圈中人留言祝賀,阿Bob林盛斌說︰「放心啦,陸續有嚟呀,會好似我咁㗎啦,恭喜晒!」

早前洪永城出席活動時,表示太太會有適當的時候跟大家宣布喜訊,並稱太太現時仍有跑步,但明年未必可以參加全馬,默認喜訊。

洪永城與梁諾妍肚皮貼肚皮合照。

洪永城透露太太仍有跑步。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受