Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-15 17:48:58

湯洛雯唔知馬國明讚自己旺夫 期待見到蕭正楠成視帝

分享:

湯洛雯見到連生貴子的揮春時,笑過不停。

馬國明與湯洛雯(靚湯)去年結婚,夫婦二人昨日一齊出席《萬千星輝頒獎典禮2023》,但未有同框機會,馬明不論在台上或是台下提起老婆時,笑得甜絲絲,更讚靚湯非常旺夫。今日湯洛雯首以「馬太」出席活動,更大派利是,當大會贈她「連生貴子」的揮春時,她笑得非常開心。

湯洛雯表示會先享受二人世界,生小朋友就隨緣。

唔慣被叫馬太

靚湯稱大家叫她做「馬太」時仍不太習慣,有時別人叫她「馬太」時,自己反應不及,笑謂擔心別人以為她沒有禮貌。她表示以往與馬明都有分開派利是,今次是派兩封,所以金額是往年的雙倍,但這些都是開心錢。問到生小朋友的計劃,她表示一切隨緣,自己亦有調理身子。

好好經營社交平台

她表示會籌備團隊拍攝,好好經營自己的社交平台,有意跟大家分享她的keep fit之道。靚湯說︰「我結咗婚之後都唔會鬆懈,上年真係好辛苦,要減20磅,今年我目標係減多5磅,令自己個身形可以結實啲。上年連薯條都唔敢食,今年就可以放鬆少少。其實都有好多網民問我,我都好想開個channel同大家分享,真係儲咗好多經驗!」

湯洛雯準備好雙倍利是派俾大家!

大讚馬明身形好

提到馬明昨日讚她旺夫,更指她有眼光為他揀了很好的戰衣,靚湯表示當時去了換衫聽不到對方說甚麼,但很替他高興,更謙稱因為馬明的外形好,所以穿甚麼都好看。問到有沒有幻想過視帝的信封打開時,是馬明的名字,靚湯表示有想過,但自覺老公拿了大馬視帝已經很好,當下在台上只覺得誰的老公拎,也會很開心,「其實5位都好努力,大家都值得拎,今次陳豪拎,我同馬明都戥佢開心,希望嚟近蕭正楠拎,爭佢未拎,我同佢都合作過,佢真係好好同勤力,阿蕭加油呀!」

湯洛雯表示當時得知馬明拎了大馬視帝後,已很安心。

希望公司請去度蜜月

問到會否考慮夫妻檔拍劇,靚湯表示對住馬明會怕羞,因為對方是一個演戲很叻的人,所以暫不考慮,但可以一齊出席活動,亦不介意公司請他們去旅行。她說︰「我哋都未去度蜜月呀!(聽講馬明好忙?)我諗都要年中,但係我又有兩個婚禮喺海外要參加。自己好想睇北極光,但年中又睇唔到,可能要等到下年啦!」

 

Ad Block

靚湯身形fit到漏。

即睇湯洛雯訪問︰

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受