Ad Block Ad Block
娛樂
2017-01-03 06:00:00

為排戲 伍姑娘 離家出走 兩個月

分享:

由詹瑞文(詹Sir)、伍詠薇(伍姑娘)、林嘉華和向海嵐等主演的舞台劇《嬉春酒店》前晚尾場,謝幕時,練海棠向老婆伍姑娘獻花,令她心花怒放。首次演舞台劇,伍姑娘不敢說自己表現如何,但在旁的詹瑞文就大讚她表現淡定。

一連10場落幕後,被問會否再加場,詹Sir說:「而家先係開始,演得好過癮,真係唔想叫停,但係會唔會再演,就要睇監製同老闆喺2017年會點安排。」他又希望在新一年,舞台劇能在內地巡演。


自爆新一年沒工作
伍姑娘指自己為了今次演出,兩個月不能接其他工作,還消減了14磅,「我由去年11月起已經離家出走,搬咗去酒店住,主要係方便排戲。」至於新一年,伍姑娘笑言未有工作,「咩都隨意吧!」詹Sir就表示:「新一年會多啲時間留喺北京,嘗試搵一啲新演員去建立嗰劇團。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受