Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-01 20:59:57

獲布拉格頒亞洲最佳MV 陳健安:多謝創作團隊「叁沾百角」

分享:
HK ENT

為了在MV中扮神像,陳健安接近4個月節食和操練肌肉。

C Allstar的陳健安,其歌曲《創作者的派對》MV,剛獲得布拉格音樂錄像頒獎禮《Prague Music Video Awards 2022/23 Spring Edition》Best Asian Music Video(亞洲最佳MV),這是他人生首個國際音樂獎項,他說:「呢個係我入行第一次,亦係人生第一個國際獎項,超級開心。感謝《創作者的派對》MV台前幕後,尤其創作團隊『叁沾百角』試咗好多技術,加上場景設計、化妝、髮型都花咗好多心思,我自己都用三、四個月去做gym操練,希望有『神像』效果嘅外型。」

HK ENT

陳健安在拍攝現場,趁空閒時不停操肌。

得獎令創作人有火繼續做

雖然MV點擊數字一般,但陳健安希望藉著今次得獎,讓更多人留意:「好開心今次得獎,MV團隊嘅努力獲得肯定,希望香港可以有多啲MV嘅獎項,讓更多團隊得到鼓勵。香港有好多好MV值得支持,希望大家多留意、留comment(評語),對創作者係好好嘅鼓勵。」陳健安指,很多創作人或拍MV的人,其實賺到甚麼錢,得到這次肯定,會鼓勵他們創作更多好作品,令創作人繼續有團火去做。」

HK ENT

獲他國頒獎禮認同,陳健安超級開心。

陳健安笑言《創作者的派對》MV導演辛苦到「爆肝」:「導演不眠不休地拍攝和剪片,今次MV真係好多心機位,例如片尾部份將音樂加速,而一般以定格列出幕後名單,但我哋就用咗滾動式字幕,增加電影感。另外,創作咗一個外星人『螢螢』坐喺太空船。就連歌詞字幕用外星文表達,呢啲符號圖像係配合歌詞,好似古老甲骨文。」最後他再次多謝喜歡這MV的人,以及大會頒獎給他們。

HK ENT

陳健安與MV幕後製作團隊。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受