Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-02 19:30:38

王賢誌自爆曾鍾意過吳家樂 :佢sense到嘅!

分享:
王賢誌近日接受林柏希節目《月傾會》訪問。

王賢誌近日接受林柏希節目《月傾會》訪問。

王賢誌(Vinci)近日接受林柏希節目《月傾會》訪問, 被問到Vinci 是東華三院的前主席,亦是節目主持監製等,最鍾意那個身份?Vinci笑言:「最鍾意梗係做人哋老公啦!我哋(VinciKevin )拍咗7年拖,結婚都6年, 即係有13年!佢係我初戀,Kevin係同我完全兩個世界嘅人,佢識煮飯、種植同養動物,平時睇YouTube片係睇劏魚、鋸木;我就鍾意睇騷、表演同時裝,我同佢好唔同,反而喺對方身上發掘到唔同話題。」

Ad Block
王賢誌與Kevin 結婚六年,感情穩定。

王賢誌與Kevin 結婚六年,感情穩定。

提到他製作的《仔仔一堂》,他指節目不是教人「搞基」:「如果齋係訪問,唔同嘅同性戀者由佢哋講自己嘅故事,好似紀錄片咁好悶啦,所以我咪要有個包裝,其實dating係個包裝啫,最終佢哋datedate得成,最緊要係佢哋個過程!」

 在拍攝期間遇上Vinci人生大考驗,他的媽媽同Kevin的媽媽相繼重病離世,令他心情實在非常沉重又複雜,Vinci更提到媽媽留低嘅說話,「我同Kevin去探佢,因為Kevin個媽媽走先,佢同Kevin講,你媽媽依家走咗,我就係你媽媽!佢就講到喊晒,又捉住我哋隻手,嗰刻我覺得,其實我做呢個節目,有一個更大嘅使命,我唔係剩係想帶出,大家更認識gay嘅生活,而係我好想令到,同性戀者身邊嘅屋企人,都去明白,其實大家嘅包容同接納係更加緊要!」Vinci 更表示要Kevin的感情非常穩定,沒有事情可以令他們分手。

王賢誌自爆曾鍾意過吳家樂。

王賢誌自爆曾鍾意過吳家樂。

再問到Vinci有冇鍾意過圈中男拍檔?「好多時候係我嘅拍檔囉,例如主持、劇集入面嘅拍檔。(陳鍵鋒?)又唔係,陳鍵鋒都有啲嘅都算,我都覺得幾有好感,但未去到話鐘意!我覺得有啲外形,甚至乎有啲才華嘅,我都OK㗎,所以其實真係好多,(你開幾個名出嚟聽下!)吳家樂!因為我同佢同一日試鏡《K-100》,入TVB第一日就同佢一齊試鏡,所以識咗好多年!(佢知唔你鍾意佢?)我諗唔會唔知啦下嘛,sense到嘅!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受