Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-10 12:39:03

白日之下|票房衝破500萬 古天樂現身慰勞宴感謝台前幕後助其圓夢

分享:
白日之下|票房衝破500萬 古天樂現身慰勞宴感謝台前幕後助其圓夢

《白日之下》舉行慰勞宴,古天樂、監製爾冬陞、導演簡君晋及一眾演員均有出席。

由天下一電影出品,以記者工作及殘疾院舍黑幕為題材的電影《白日之下》,上映後好評如潮,踏入上畫第二周首日(119日),單日票房收超過45萬,比起開畫日(112日)票房升幅超過兩成,令《白日之下》的累積票房成功衝破500萬。日前電影舉行慰勞宴,答謝台前幕後一班工作人員,這晚現身的包括古天樂、監製爾冬陞、導演簡君晋,有份演出的余香凝、梁仲恆、梁雍婷、陳湛文、周漢寧、寶珮如、譚玉瑛、羅浩銘,以及唱出主題曲《日光漂白》的黃妍等,電影團隊上下難得齊人,大家都集氣期望票房愈升愈高。

Ad Block
余香凝月底出戰金馬獎爭影后。 梁雍婷憑電影獲提名金馬獎最佳女配角。

月底出戰金馬獎

古天樂百忙之中現身慰勞宴,鼓勵團隊繼續努力,而黃妍亦有應大家熱情起哄,即場獻唱主題曲,古仔聽畢有感而發,感謝團隊助其圓夢。「多年前我已經跟爾冬陞講,想拍一部類似他當年的作品《癲佬正傳》,一樣如此有社會性的電影,好感謝台前幕後完成這部《白日之下》,電影亦話畀觀眾聽,我哋香港電影人係有心,有能力拍一部好的作品。」而作為監製的爾冬陞,亦都再次公開感謝古仔和導演:「要多謝阿簡,因為我其實做監製,我要放棄好易,如果唔係導演包括兩位編劇嘅堅持,佢哋不斷改劇本,再集合天時地利人和,電影唔會出現,呢部戲搵到第5間公司先有投資去開拍,古仔睇完劇本冇考慮好耐,佢從演員角度覺得戲好,再次多謝兩位。」余香凝及梁雍婷憑電影,月底出戰金馬獎,她們分別獲提名影后及最佳女配角獎,兩位都有互相鼓勵對方,Rachel就表示:「我哋成team人都好有士氣,由拍攝到而家都係超級有愛嘅團隊,大家喺無論咩場合,大家都互相支持。」Jennifer亦指電影感染到身邊很多人:「同埋呢個士氣唔止我哋,更帶動到整個電影圈,身邊所有觀眾、朋友、所有人睇完都會幫我哋,分享叫人入場睇,好神奇,好感激全部人都幫助我哋。」除了兩位之外,林保怡亦有份入圍今屆金馬獎最佳男配角,另電影亦入圍最佳美術設計及最佳造型設計。

寶珮如 周漢寧 黃妍

登上票房榜冠軍

不只三位獲提名演員,其他有份演出的都獲觀眾讚賞,大家感到高興之外,亦同聲呼籲觀眾繼續入場。陳湛文:「小弟睇咗兩次,第二次喊得勁過第一次,所以大家想搵個情緒出口,就入場睇多幾次。」周漢寧:「我身邊嘅朋友都喺度討論套戲,或者套戲帶出嚟嘅議題,我覺得已經成功帶出一套電影嘅功能。」寶珮如:「好開心,因為第一次演咁惡嘅看護,但得到咁多認同,多謝導演、監製、一眾演員,希望多啲觀眾支持我哋香港本土電影。」羅浩銘:「套戲犀利到點,一啲我好耐冇見嘅朋友都傳訊息畀我,讚套戲好睇,恭喜我有份參演電影。」而有份主唱主題曲的黃妍,都與有榮焉:「好開心,呢次係我第一次唱電影歌,第一次跟電影扯上關係,我粉絲或朋友會跟我論書同歌嘅內容,但現在會跟我討論記者、安老院的問題。」電影自上畫後,多日成為單日票房冠軍,簡導就再一次感謝觀眾支持:「我哋好幸運,觀眾都覺得呢套電影需要支持入場,我無畀票房目標自己,我希望電影可以去得更遠,而同時令觀眾有反思,我覺得係我哋團隊每一個崗位最想嘅事。」

梁雍婷在《白日之下》演智陣女孩小鈴。(林俊源攝) 林保怡在《白日之下》演弱視院長,性侵智障女孩仍理直氣壯地否認。 《白日之下》提問,十年後仍有沒有記者。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受