Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-01 21:30:54

福祿壽訓練學院|前天堂鳥葉泓聲扮羅志祥大曬「電臀舞」 闊別舞台3年勁感觸:可能冇人記得我

分享:

葉泓聲扮羅志祥為肖為妙。

由阮兆祥、李思捷和王祖藍主持的《福祿壽訓練學院》,昨晚(331日)一集共有24名入圍者出場,而三位導師需要從自己組別裡選出一位Top Student,分別是「臨時郭富城」彭建豪、「Lowbud大熱」趙亮昭,以及搞喊全場的「大坑小G」葉泓聲!

2014年以「天堂鳥」三人男子組合形式出道的葉泓聲(Gordon),原來自20213月組合解散後一直鮮有機會重踏舞台,更遑論在舞台上做回自己最鍾愛的勁歌熱舞。作為跳唱歌手,Gordon向來視台灣跳唱代表羅志祥(小豬)為其中一個奮鬥目標,故選擇模仿小豬跳舞及做出小豬招牌「電臀」動作打響頭炮。由於Gordon無論外型及舞姿均還原度極高,一招騰空飛躍令人眼前一亮,加上表演前舞台螢幕亮出的一句深情自白:「娛樂圈是很殘酷的,當你一被否定的時候,可能就會跌到谷底,是跳舞讓我找回自己」。

表演完畢後,Gordon更追加一番感人勵志的說話,更令全場失陷淚崩,Gordon感性的說:「呢幾年天堂鳥暫停咗之後,就冇好多機會。頭先嘅片頭都係我心聲,娛樂圈係好殘酷,真係一被否定就可能冇人會記得你,可能觀眾都唔認得我係天堂鳥,我希望可以藉住呢個表演機會,去話畀大家聽我真係好鍾意舞台,好鍾意表演、好鍾意跳舞,扮嘢都得架。」思捷聞言大表感動:「呢啲就係真正嘅藝人,多謝你!」阮兆祥則被感動至淚流不斷,祥師兄哽咽說:「我好感動,我諗大家都知道點解我哋做咗咁多年都仲咁鍾意喺舞台上,因為我哋好希望帶到娛樂同歡樂畀觀眾,有呢啲堅持,我好恩惠我哋後面仲有好多新嘅力量喺度。」

之後Gordon再感性接受製作組訪問謂:「就算我唔做藝人,我都希望有機會返去做Dancer,因為我真係好鍾意喺舞台表演畀大家睇,要放棄係好難,講就容易,但真係要放棄根本上係冇乜可能,好難拉得走我。」

葉泓聲一番勵志說話,令阮兆祥非常感動。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受