Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-14 16:35:00

網民撞正張致恆全家出街有講有笑 雯雯回應︰看圖作文

分享:

前Boyz成員張致恒(Steven)同老婆區燕雯(雯雯)結婚4年,育有3個年幼囝囝,但係正所謂「誰戀愛就多障礙 死性我不想改」,負面新聞多多嘅Steven,婚後曾被傳財務有問題借錢唔還,同雯雯嘅婚姻關係亦時好時壞。雯雯近年不時喺IG放負,言詞暗示有意同Steven各行各路,早前更出post話「2023不能再跟一些沒進步的人在一起,這樣只會累搭累」。

不過有網媒收到讀者來圖,表示喺上星期五晚撞到Steven一家五口喺黃埔站出現,一齊搭港鐵返元朗,又指Steven同雯雯有講有笑,似乎夫妻關係唔錯。更妙嘅係,報稱Steven一家出動嗰日,同發出「累搭累」呢個post之間只係隔咗9日,究竟係咩原因令到佢地關係破冰,令Steven捱得過幾多黑心的教唆呢?

雯雯看圖作文

但係報導出街之後,雯雯喺IG發限時動態,只係寫上「看圖作文」4個大字,似有所指。另外雯雯又post咗條片,原來當日兩公婆係去黃埔同個仔去打保齡球,仲寫住「平日總是面對吵吵鬧鬧…(差不多四歲,什麼已經懂)今日難得的親子活動,看到他的笑容了」,而且交代埋打場波只係60蚊。雯雯繼續都係以暗示手法交代同Steven平日點「相處」,以及經濟情況。

之前雯雯嘅暗示離婚同家中財政嘅IG post多到數唔盡,今年初就發限時動態,post咗同3個仔嘅合照,仲話「我不能給你們完整家庭」。但係冇耐雯雯玩你問我答時,有人問起「真係離咗婚?」,雯雯又會話「我單方面計劃緊同安排緊,有小朋友好多嘢唔係呢一刻想就可以即刻去做到」。由於雯雯離婚與否跳出跳入嘅情況太頻繁,甚至被網民笑佢係「離婚KOL」。而雯雯近日開展寵物小食生意,似乎想自力更新。

Ad Block

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受