Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-27 18:39:26

美棋BB慶祝33歲生日 感激男友努力創造更好生活 

分享:
美棋BB 33歲生日 感激男友努力創造更好生活 

童星出身的美棋BB轉眼間已經33歲。

黃美棋與男友鍾健威拍拖多年,向來恩愛,早前二人更透露已計劃好明年舉辦婚禮。前日(25日)是美棋BB33歲生日,她在社交網貼出與男友到餐廳慶祝的合照,相中見她手執男友送的鮮花,並冧爆寫道:「今年生日過得輕鬆但很快樂,依舊有我喜歡的花感謝你帶來給我的安排我講嘅唔單只係生日呢一日,仲有你一直的照顧及包容,感謝你很努力去創造我更好嘅生活。鍾先生 @ 謝謝你,今年特別有意義特別開心特別滿足心很富足,無錯,日日都係我生日,因為日日都可以好開心~我每年嘅願望都好簡單….但願我身邊嘅所有人,大家幸福快樂身體健康。最後,美棋BB表示:「黎緊嘅日子用盡力去肯定自己 」而貼文中,壽星女更hashtag 了「鍾先生與黃小姐的合照」,黃建東即留言謂:「期待快啲變鍾生鍾太」。

 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受