Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-24 17:55:57

肥仔@ERROR成就解鎖 任黎明個唱舞蹈總監:完全估唔到會搵我

分享:
肥仔@ERROR成就解鎖任黎明個唱舞蹈總監:完全估唔到會搵我

肥仔成就解鎖任黎明個唱舞蹈總監。

黎明一連十場的《Leon黎明紅館演唱會2023》昨晚(23日)已經順利完成,掀起了不少觀眾的集體回憶,而黎明更貫徹勁歌「伴」舞的作風,坐低唱快歌,但整個場面是零違和感,全場樂迷更興奮,!ERROR成員肥仔(梁業)是今次個唱的舞蹈總監之一,今日(24)他在社交平台貼文分享感受,更表示「成就解鎖」。 

肥仔上載了他和一眾dancers與黎明在後台的合照,並興奮分享感受表示:「Leon 黎明紅館演唱會 2023 10Done ,完全估唔到黎生會搵我排舞,亦都係我人生中其中一個成就解鎖,成個show 真心好好睇,燈光舞台設計一流,好幸運可以參與到」他更hashtag寫道:「#我愛黎明 #希望黎明愛我 #有人話我似黎明」原來當年肥仔參加《全民造星》時曾自爆被指似黎明,他貼出當年比賽的短片,並搞笑謂:「有人話我似黎明,唔知點解」就連擔任評判的花姐都笑到彎晒腰。

肥仔坦言完全估唔到會找他任舞蹈總監。 黎明一連10場的演唱會圓滿結束。 肥仔貼出當年參加比賽的短片,笑言有人指他似黎明。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受