Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-17 19:17:04

胡鴻鈞被搜出違法帶逾百支加熱煙返港 首度現身:令愛錫我嘅人好心痛

分享:
胡鴻鈞被搜出違法帶逾百支加熱煙返港 今日現身:令愛錫我嘅人好心痛

胡鴻鈞今日出席會展舉行的婚紗展活動。

胡鴻鈞(Hubert)上月抵從廣州參與《花都賀歲金曲演唱會》後乘高鐵返港,當時被海關人員搜出藏過百加熱煙,隨即遭沒收,更一度誤傳被捕。事後其經理人公司發聲明澄清,得知胡鴻鈞是幫朋友購買,他對自己作為藝人因對法例知識的不足而觸犯法例感到羞愧,承諾會深切反省,也會汲取教訓,今後將謹言慎行,履行公眾人物應有的責任。

今日,胡鴻鈞出席會展舉行的婚紗展活動,甫到場即接受傳媒訪問,穿紅色大褸的Hubert先向:「首先,喺度好鄭重同每一位都講一聲對唔住,的確喺呢件事上面犯咗好大錯誤,令到朋友、公司同埋我每一個歌迷都係好失望,所以想同大家講一聲對唔住!希望受到呢次教訓後,確保自己唔會再犯任何嘅錯誤,可以講嘅暫時係咁多。」被問到現時的心情,Hubert表示:「當然係對自己好失望啦!犯咗咁樣嘅錯誤,令到好多身邊愛錫我嘅人都好心痛,對我嚟講係最唔開心嘅事。」Hubert沒有怪責托他買加熱煙的朋友,自言最大責任都是自己。大家對他失望已經係最大懲罰。

數十位Hubert的歌迷拉隊到場撐場,對偶像不離不棄。

數十位Hubert的歌迷拉隊到場撐場,對偶像不離不棄。

Hubert以往也有幫朋友代購,經過今次一事之後,他要確保有甚麼是合法及可以帶才會做,係唔可以帶,要確保自己熟悉所有嘅法例。」被問到是否已經收到傳票相關文件時,他則答:「暫時未有,都係等緊。」至於公司有否就事件開會,胡鴻鈞說:「當然公司對於呢件事都同我去訓話,自己係做得非常之錯,自己願意去承擔所有,犯下呢件事所帶嚟嘅後果。」法律援助方面,現階段亦會交由公司處理,被問到工作會否受牽連而暫停,他說:「都係等返公司嘅安排,我諗之後都會同我去傾返,我自己本人好希望呢段時間都係好好反省。」開鏡不久的新劇《執法者們》,Hubert已進行部分拍攝,會否擔心被易角?他自言好願意去承擔個責任,Hubert也願意做任何貢獻社會的事情。今日,數十位Hubert的歌迷拉隊到場撐場,對偶像不離不棄。

Ad Block
胡鴻鈞 胡鴻鈞 胡鴻鈞(
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受