Ad Block Ad Block
娛樂
2020-08-19 19:39:00

蓋世寶眼白充血勁恐怖 自爆離開無綫賣車斷Wifi慳住過活

分享:

昨日蓋世寶在社交平台分享了兩張照片,相中見到她的眼白出血,非常恐怖!不少網民留言關心她的情況,並催促她快點看醫生。她說︰「我世佬叫我自薦去拍鬼眼,唔敢照鏡。」

網民催促她盡快求醫。

網民催促她盡快求醫。

眼睛有事,非同小可!

眼睛有事,非同小可!

早前蓋世寶接受倪詩蓓邀請,擔任新城節目嘉賓,大談歷年來的傳聞。倪詩蓓問到,蓋世寶是否因為收入來源有所改變而被迫變賣家當。蓋世寶回應指︰「當知道兒童節目要Cut嘅時候,就開始要諗吓點樣慳啲。私家車唔係必需品所以賣咗;手機都係無限上網,所以Cut咗Wifi;我本身都好少睇電視,所以屋企都無電視。」

她在節目中透露早前九個月即使沒有工作,也寧願留在家都拒絕出席生日Party及船P。蓋世寶︰「我本身唔係好鍾意參與呢啲活動,感覺太有『目的』,唔識啲人做乜要去?加上聽聞會有本『數簿』,只要出席過一次呢類型嘅活動就會被『點名』,我唔鍾意有手尾跟。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受