Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-19 20:48:16

被揭私撩網紅 Jer柳應廷:下次小心啲

分享:
網民留言撐Jer:「藝人唔使媾女咩」。又真喎。

網民留言撐Jer:「藝人唔使媾女咩」。又真喎。

MIRROR完成世界巡迴演唱會《MIRROR FEEL THE PASSION CONCERT TOUR 2024》英國站,Edan(呂爵安)Jer(柳應廷)齊齊睇波,卻就爆出Jer邊睇波邊撩女事件。事緣一名叫Jessica的網紅,將對話截圖分享到IG story,與她對話的正是JerJer先向Jessicaemoji,再回應Jessica在酒吧睇波story:「On nice match~」之後,Jessicastory留言:「Honestly thought this was a fake acc」。Jessica初時懷疑對方是假帳號,但細心看IG帳號有藍剔認證,證明是「真Jer」。

Jer被揭在英國邊睇波邊睇IG撩女。

Jer被揭在英國邊睇波邊睇IG撩女。

網紅Jessica青春可人,唔怪得Jer專心唔到睇波啦。

網紅Jessica青春可人,唔怪得Jer專心唔到睇波啦。

Jer落機回應「會小心」

撩女事件曝光後,曾被發現IG帳號睇香港AV女優素海霖的Edan躺著也中槍,網民笑言他教壞Jer。亦有網民認為「好小事」,藝人也是人,「唔使媾女咩。」今晚6點多,Jer由英國回來,他與Edan一同離開機場,被追問事件,Edan否認教壞Jer,Jer則回應:「下次小心啲,真係衰呀,唉,小事啫。」當被問到對事件的看法時,Edan形容,就像Jer在曼城嗌倫敦一樣,「冇眼睇!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受