Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-02 23:03:13

許靖韻相隔四年開show 去餐廳慶功因一事變食外賣

分享:

許靖韻相隔4年再開騷,心情非常興奮。

許靖韻(Angela)日前舉行《許靖韻情歌告白演唱會-佛山站》,四年冇開show,令久違了的歌迷更加熱情,兩個多小時的演唱會上不停瘋狂尖叫,Angela亦相當賣力,使出渾身解數,整晚唱了二十四首歌,又以鋼琴自彈自唱,而且再度挑戰她的「強項」跳唱環節回饋fans

整個演唱會分為五部份,Angela表示每一部份她跟團隊都放了自己喜歡的歌曲在其中,而且亦有意思。如第一部份是Angela於今年所參加的綜藝節目中所唱過的歌;第二部份是自彈自唱、自己創作的歌曲;第三部份則是「小背心」曾翻唱過的歌;第四部份主要是演唱屬於她自己的歌。

 

Ad Block

許靖韻自彈自唱、自己創作的歌曲。

提到演唱會上特別編排了兩part跳唱,Angela坦言是想挑戰自己,「因為有三、四年冇喺現場跳舞,今年亦都喺參與咗嘅一個節目裏面多咗跳舞,所以希望可以呈現一個有進步嘅自己俾大家睇。」她謂最難是跟dancer夾舞的時間比較少,因為show前要到美國演出,到回來便又忘記了之前排好的舞步,「我俾自己今次跳唱六十分,因為我之前嘅舞台上一路跳一路唱咁多嘅部份係比較少,有四十分係可以再進步得好啲。」

問到演唱會的難忘事,Angela笑言是換衫部份。

問到演唱會的難忘事,Angela笑言是換衫部份,「我同同事之前有rehersal過換衫,係非常之匆忙,大家都係留晒汗、好緊張,因為得兩分幾鐘去換好一套衫,同埋今次啲衫都唔容易着,換衫之餘亦都要換髮型、換飾物,所以喺quick change部份我覺得係最大挑戰!」

除此之外,向來為食的Angela已一早部署好完show後要去餐廳食餐勁,她更興奮得在台上開心shareshow後所去的餐廳,誰不知渴望已久的願望「落空」,最後要返酒店食外賣,「當晚完show後我去到間餐廳,但發現好多歌迷已經坐咗喺度等我,應該坐咗十幾二十張枱哈哈,所以為免引起混亂、阻住舖頭做生意,最後我哋係買咗外賣返酒岾店食,但真係好多謝歌迷嘅支持,希望都帶到啲生意俾間舖頭啦,哈哈。」

許靖韻整晚唱了二十四首歌。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受