Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-17 10:57:24

豬肉檔威威喊住否認係黑社會 自言終體會到「人紅是非多」

分享:
豬肉檔威威喊住否認係黑社會

威威被爆當年疑似行古蠱,他立即拍片澄清,還聲淚俱下。

來自荃灣街市豬肉檔的劉宋威(威威),忽然變成師奶偶像,工作量與人氣均直線上升,同時有關他的黑歷史也越爆越多。

早前,威威被網民爆出曾做傳銷疑似呃人,之後又揭他曾狂串MIRROR及COLLAR,近日還有10年前MK舊照出土,公開一張半裸凸腩相,更被爆當年行古蠱,引起大批網民熱烈討論,有網民表示:「以前劈友,而家劈豬」,由於實在一呼百應,令到威威都立即出來拍片澄清,而且還聲淚俱下,狀甚淒涼!

威威昨日(16日)在IG上載影片,例牌戴口罩的他委屈說:「近日收到好多唔少嘅報導,好多負面嘅說話,話我唔係好人,話我係黑社會,首先我要澄清番啦,我只係一個普通屋邨成長….嘅人,都係基層出生,亦唔係大家所講嘅黑社會,點解喺屋邨長大就係黑社會,點解有紋身嘅人就唔係好人,就要俾人歧視,點解我自己嘅事業去賣豬肉,就會揸把刀去斬人哋,之前聽好多人講人紅是非多,實會俾人攻擊,但自己明白呢個道理,自己感受到…係幾大壓力幾唔開心…」威威邊講邊喊,哽咽指把口生喺人哋度,惟有做好自己,並透露想再紋身來紀念威威豬(其粉絲稱號)及現在的自己。

條片出街後當然有撐有彈,一班威威豬對於偶像被攻擊大表心痛,揚言會繼續支持;同時,亦有網民就話:「好啦好啦,夠鐘返去斬豬肉啦!」、「點解喊極都喊唔到?」笑他讀貓紙、演技仍有待改進。

「荃灣豬肉檔AK」劉宋威的黑歷史更越爆越多。

「荃灣豬肉檔AK」劉宋威的黑歷史更越爆越多。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受