Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-27 15:40:10

郭柏妍為聽障人士籌款 奶仔教姐姐感受bass跳舞

分享:
生活

郭柏妍希望再學手語傍身,隨時可以學以致用。

郭柏妍、方紹聰(奶仔)早前冒寒為「香港中華傳統文化藝術基金會」主辦的《無聲旋律慈善單車日》擔任活動大使,活動發起人漢陽,以及譚嘉荃擔任大會司儀,其他出席藝人還有彭皓鋒、丁文俊、樂隊All For One及關伊彤等。

 

生活

方紹聰精力充沛,落場踩單車絕無難度。

郭柏妍與奶仔當日一早抵達活動地點大埔科學園,希望藉活動推廣手語及社會對聾人與弱聽人士增添醫療服務之關注,而所有慈款捐給「香港聾人協進會」。由於郭柏妍因為未學識踩單車,所以負責主持啟動儀式,落場責任就交奶仔,他自備私伙單車踩到大尾篤。提到活動為推廣手語,郭柏妍表示:「拍《破毒強人》時曾學過少少手語,但當日到場與聽障人士溝通,才發現有些已忘記了,如果有機會也想繼續學,因將來拍劇可能可以派上用場。」

生活

郭柏妍、方紹聰為《無聲旋律慈善單車日》擔任活動大使。

奶仔稱,自己有個輕度智障的姐姐,「因為她語言表達有困難,所以會用手語同我溝通,但唔知佢啲手語係自創定學校教。我又試過教弱聽人士跳舞,要用一啲簡單手語來溝通。原來完全聽唔到聲音都可以跳舞,只要bass勁啲,佢哋就可以感受到震動而跳舞。」奶仔工作之餘不忘增值自己,除了學急救、山藝外,更報考旅遊巴士牌,「做演員咩都要識,而且公司好多劇集喺大陸拍,到時我可以車同事去開工。」

生活

漢陽為《無聲旋律慈善單車日》擔任活動發起人兼統籌。

漢陽關注聽障人士權益

漢陽稱,透過「聾協」瞭解到聽障人士有好多不便,「其實佢哋喺睇唔到嘅傷殘,好似同佢哋講借過、借過,但因為佢哋聽唔到,所以試過好多次無辜被打或推撞。我亦希望藉今次活動推動手語,唔想將手語標籤為特殊教育,希望手語變成正常語言,好似泰文、韓文咁,任何人都可以去學。」

Ad Block
生活

漢陽與譚嘉荃,感謝郭柏妍與方紹聰為《無聲旋律慈善單車日》擔任活動大使。

生活

彭皓鋒雖然確診直腸癌,不過依然活躍冇放棄運動。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受