Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-10 15:23:36

鄧兆尊爆王祖藍不滿C君 預告去開電視派錢俾觀眾

分享:
鄧兆尊在網上節目《田豪祖三寶》爆大鑊。

鄧兆尊在網上節目《田豪祖三寶》爆大鑊。

新一輪防疫措施今日生效,禁止兩個以上的住戶聚會,不少網民關心鄧兆尊的情況,就連昔日拍擋趙學而亦在網上向他請教。日前鄧兆尊接受貴花田曾志豪王耀祖的網上節目《田豪祖三寶》訪問,大談新措施對他有何影響,他搞笑說︰「個人(限聚)就對我有幫助,兩人對我冇影響!邊個話我一拖三行街唔得?咁搭巴士、地鐵點算?請多兩個姐姐都犯法,佢哋都係唔同家庭」並謂︰「你哋幫我召喚返佢上嚟節目,問佢做乜搞啲麻煩俾我。

鄧兆尊引述幕後工作人員消息,指祖藍不滿C君。

鄧兆尊引述幕後工作人員消息,指祖藍不滿C君。

王祖藍不滿C君表現

鄧兆尊在節目中提到王祖藍與無綫高層曾勵珍、樂易玲鬧不和,他說︰「珍姐曾勵珍係一個好好嘅人,佢係惡啫。佢會顧及好多演員,如果啲人要養家,就捉晒佢哋入《愛.回家》,因為《愛.回家》係個長期出糧嘅地方,同普通演員係差三倍價錢。」

鄧兆尊認為他們都是為公司著想,「大家管嘅嘢都唔同,珍姐管演員、樂小要管人力資源,買部電腦都關佢事,祖藍就係創意官,創意北上搵錢,佢離開咪交由佢哋自己搞,所以多咗個肥仔,即係C君嚟幫手,因為做啲嘢唔得,咁祖藍好似有不滿囉,呢個係幕後啲人同我王祖藍是首席創意官,負責翡翠台節,而C君則屬J2台節目創意總監,理應各有各不同範疇,未知當中是否出現了甚麼衝突。

鄧兆尊供橋予開電視。

鄧兆尊供橋予開電視。

為開電視任軍師

鄧兆尊又爆料指開電視將會成無綫另一勁敵,因為開電視將會推出一個大型派錢節目,並指節目內容是由他構思︰「呢條橋我提議畀佢哋做,原本係sellTVB,叫佢哋一星期做三集,每集派50萬,收視率一定好勁!我話我出一成,TVB出九成,為香港市民謀福利,又可以救個台,唯一方法係與民同樂,我唔收人工無所謂,我唔係好多錢,但都捨得攞出嚟。依家香港人好慘,我唔想香港人繼續愁眉苦面

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受