Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-04 19:03:41

野外步出3|張慧儀無悔收養Hanson影響戀情 憂年老無法再照顧囝囝

分享:

張慧儀與方紹聰到馬來西亞捐窿捐罅。

方紹聰(奶仔)身兼監製及主持的《野外步出3玩野加大馬》,今季還加入靚女J2er胡敏芝(Karen)及黃紫恩(Jojo)擔任客席主持。 他透露是次是自己首次因為拍攝綜藝節目衝出香港,並謂升呢監製後要兼顧事情更多:「好開心公司終於睇到我努力,俾Budget我向世界出發,我會繼續秉持上天下海概念,帶大家探索馬來西亞好玩嘅地方。今次仲多咗兩個partner,感覺好似做咗哥哥咁。

昨日播出的一集請來「怡保長腿女神」張慧儀(慧儀姐)擔任嘉賓,她與奶仔曾經合作過劇集《丫鬟大聯盟》。奶仔在節目中與張慧儀大談感情事,她表示現在見到心儀對象也不會再主動,她稱因為自己會考慮很多東西,所以會有所卻步。當被問到現在是否有心儀對象時,慧儀姐支吾以對,更露出甜笑並謂︰「依家個階段係我好欣賞佢,(等人主動?)哈哈哈!我唔知呀!」

Ad Block

Hanson最想帶張慧儀遊日本

她坦言對緣份持開放態度,沒有抗拒,但先決條件是能夠接受養子Hanson。現年19歲的Hanson因先天性心臟病,動過兩次手術,慧儀姐說︰「對收養囝囝我係無悔真心嘅,如果因為咁而妨礙啲男仕對我嘅追求,嗰個男仕唔係我要搵嘅人。」奶仔期間問Hanson若慧儀姐去到年老的時候,最想帶她去哪裡,他表示希望跟慧儀姐到日本。再問到日後只餘他自己一個時,會否能做到媽媽的要求,他答「會!」令到慧儀姐隨即眼濕濕。之後Hanson出現為慧儀姐送上一吻,令她非常開心。

 

盼有錢請人照顧家姐

慧儀姐又指擔心自己老後囝囝乏人照顧,所以一直灌輸不要依靠別人,要好好照顧自己。奶仔聞言身同感受,他受訪時透露因家姐患有輕度弱智,目前住在匡智會提供的宿舍,他說︰「每一個星期家姐都會返嚟,我都會盡量同佢飲茶,因為宿舍啲嘢食比較清淡,所以每次佢返嚟我都會帶佢食好嘢。我哋得兩姐弟,都擔心將來老咗冇能力照顧佢。」奶仔透露希望多賺點錢,日後可以請專人照顧家姐。奶仔指「愛」並不只存在血緣之間,慧儀姐聞言有感而發︰「真愛唔係局限男女之間,我同我個仔係真真正正嘅愛,多謝佢畀我感受到世界嘅真愛存在。」

 

 

(左起)奶仔、Hanson同慧儀姐。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受