Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-09 16:08:15

金像獎2023|《正義迴廊》麥沛東楊偉倫雙雙入圍最佳男主角 挑戰金馬影帝黃秋生

分享:
楊偉倫與麥沛東憑《正義迴廊》一同殺入最後五強爭影帝殊榮。

楊偉倫與麥沛東憑《正義迴廊》一同殺入最後五強爭影帝殊榮。

41屆香港電影金像獎今日(9)中午於尖沙咀文化中心舉行記者會,公布入圍名單。其中最佳男主角一獎,獲提名的演員包括《正義迴廊》麥沛東和楊偉倫(阿卵),他們將與憑《白日青春》奪得金馬影帝的黃秋生、《神探大戰》的劉青雲,以及《窄路微塵》的張繼聰,角逐影帝寶座。

麥沛東與楊偉倫雙雙入圍,前者表示:「好多謝大家支持!有咩開心得過一個人提名?就係兩個一齊提名,好開心可以同我好兄弟阿卵一齊提名!好多謝《正義迴廊》團隊,因為有佢哋先有我呢個角色,多謝!」至於阿卵則回應:「好神奇!估唔到自己可以入到圍,仲要同麥東一齊入圍係一件好開心嘅事!仲有《正義迴廊》團隊都得到好多提名真係好興奮!多謝每一位投票嘅人!算係一個人生成就解鎖!多謝!好神奇!好興奮!」

麥沛東在《正義迴廊》中的演出教人另眼相看。

麥沛東在《正義迴廊》中的演出教人另眼相看。

Ad Block

黃秋生:開心到好似辦喜宴咁

早前憑《白日青春》奪得金馬獎最佳男主角的黃秋生,對於今次入圍角逐香港電影金像獎影帝,他笑稱:「入圍最佳男主角緊係好開心啦!開心到好似辦喜宴咁!不過辦喜宴呢就要使好多錢㗎喎!咁所以呢,就會有啲壓力啦!」再獲提名影帝的劉青雲則說:「多謝大家支持!」

佐敦 白日青春記者會 黃秋生

張繼聰為年輕一輩獲提名感高興

至於主演《窄路微塵》的張繼聰則表示:「衷心多謝每一位投票俾我嘅評審,多謝金像獎,可以憑住《窄路微塵》窄哥呢個角色得到提名,更加開心係入面有好多朋友、伙伴都同時獲得提名!」他又分享對演出《窄路微塵》的感受,「拍攝呢套戲嘅時候,感覺我係一個比較年長嘅大哥哥,同一班好年青嘅電影愛好者,我哋充咗一隻橡皮艇,爬咗出去公海,當中係驚濤駭浪,亦都克服好多困難,但我哋都真係有一種信念在內。好希望透過呢部電影,可以將一種力量帶俾觀眾!所以我剛才睇直播,其實真係好感動,除咗好多謝大家對我自己努力嘅一種肯定之外,更加有一種 「呼~」嘅感覺,因為所有年青一輩嘅電影工作者都得到提名肯定,呢件事係非常之開心。」

最後,他補充:「我哋套戲仲喺上映中,如果未入場嘅朋友,希望都可以入場支持我哋,多謝!」

《窄路微塵》做個好人
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受