Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-05 16:00:53

金廣誠親電了解 版主堅決關閉「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」

分享:

MIRROR演唱會門票只得3萬多門票公開發售。

MIRROR將於七月底舉行12場紅館演唱會,但只得3萬多張門票公開發售。雖然今次以實名制買飛,打擊黃牛,惟大家發現一眾贊助商才是最大的黃牛,因為有公司以MIRROR演唱會門票作招徠,顧客只需幫襯指定服務計劃便可獲得。「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」版主批評主辦機構「當鏡粉係ATM係水魚」,認為「錢係要賺,但食相唔係咁難睇掛。」於是決定在MIRROR演唱會完結後,永久關閉群組專頁。

ViuTV高層金廣城親自了解事件。

版主向金廣誠表達不滿

事件引來極大迴響,有人贊成亦有人質疑版主在搲著數,事隔多日,版主再出PO表示關閉群組事在必行,並透露ViuTV高層金廣誠曾親自致電他了解事件。版主寫道︰「金生(金魯花個金)喺當晚深夜打左個電話比我,本身我準備沖涼已經除晒衫,所以我赤條條咁同佢表達左我嘅心聲,我好appreciate佢咁快去正視同埋主動聆聽問題,如果比著係其他台,可能佢又報警話比網民欺凌喇,至於後續係點就留待大家自己觀。」

版主堅持忍痛關閉

對於被指搏拎免費飛,版主澄清自己不是透過這個群組攞著數,自己的太太在朋友幫忙下,成功購得實名門票,並指有人曾出六位數向他買下這個群組,但他亦不為所動說︰「5億我就賣啦,我送埋我個個人ac比你都仲。」他坦言自己仍未夠心理準備去撳取消,因此希望大家在餘下的時間懷緬一下這個群組及分享MIRROR演唱會的感受。最後他說︰「我無意去放大事件或者分化鏡粉,開group時我希望大家開開心心,而加都係。Mirror12位成員,如果我有幸做成你哋嘅困擾,我心感抱歉,請你地好好準備演唱會,唔好令入場嘅觀眾失望,唔好浪費我老婆嘅心機,你張飛真係好難搶架

版主長文回應。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受