Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-06 17:56:55

鍾嘉欣開live宣布封肚 特別感謝粉絲一直愛戴

分享:
鍾嘉欣開live大談近況,更特別多謝朋友和粉絲的支持。

鍾嘉欣開live大談近況,更特別多謝朋友和粉絲的支持。

鍾嘉欣早前被網民指她是一位雙面人,事件至今依然引來大家熱烈討論。已有一段時間未有更新社交平台的她日前應品牌邀請開直播,跟網民大談近況和湊仔經,更分享孕期和坐月用保健食

鍾嘉欣在直播開始時,向大家打招呼並透露細女快將出世,「KellyJared非常興奮,兩個小朋友討論緊邊個幫妹妹換片,邊個負責餵奶,邊個嚟幫我,佢哋好期待同妹妹玩。我哋好期待一家五口嘅生活,冇諗過咁快由一家四口變成五口,要重新適應新成員加入。」她又特別多謝支持她的朋友和粉絲︰「好想去多謝一直支持我嘅朋友同粉絲,無論你哋係真人見到我,定係社交平台都不斷鼓勵我,俾正能量我。多謝咁多位一直以來咁錫我,我覺得我同我個小baby都充滿愛嘅。」

Ad Block
鍾嘉欣表示粉絲的支持,令她與BB充滿愛。

鍾嘉欣表示粉絲的支持,令她與BB充滿愛。

鍾嘉欣︰last一胎

鍾嘉欣表示今次影了不少家庭照紀念,並透露第三胎跟以往一樣都是選擇順產、在家中自然分娩。她說︰「今次應該真係我last一胎,咁我好快就會生BB,我今次都係選擇順產,會同上一次生仔一樣喺家居生B,我知好多人唔知家居生B係點樣,會覺得我好大膽。但我同屋企人商量過喺屋企生最安全、最有自信、最好方法。我希望好快bb出咗世,我養好狀態同大家見面,希望大家會祝福我生產順利。」

她又指最近每日都排到密密麻麻十分忙碌,一邊廂要為新成員而準備所需用品,另一邊廂又要安排KellyJared返學所需東西:「已經準備好BB需要嘅用品,其實每一日真係好忙碌,都會好攰好攰,但係一切都係值得嘅。」並分享她懷孕時飲用的保健產品效果。她表示今次直播之後,她會專心照顧三名子女,因為要照顧兩個小朋友已經不易,要照顧三個小朋友,所以要過一段時間後才再跟大家見面。

Ad Block
鍾嘉欣坦言要照顧三個小朋友非常忙碌,相信要隔一段時間才和大家見面。

鍾嘉欣坦言要照顧三個小朋友非常忙碌,相信要隔一段時間才和大家見面。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受