Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-30 12:30:00

陳健安On仔踢足球前十字韌帶完全斷裂 疑仿真草場啜腳成重傷原因

分享:
陳健安On仔踢足球前十字韌帶完全斷裂 疑仿真草場啜腳成重傷原因

陳健安On仔踢足球前十字韌帶完全斷裂 疑仿真草場啜腳成重傷原因

陳健安(On仔)繼早前遇交通意外傷右邊面,因為唔想化妝令傷口遲康復而直接貼膠布拍攝新歌《之後的一天》MV;日前又再於踢足球時膝頭嚴重受傷。初時On仔表示照了X-ray,待消腫後先可以照MRI檢查半月板及韌帶。昨日(29日),On仔於社交平台IG貼出數張踢波照及受傷過程的短片,MRI報告證實陳健安左腳前十字韌帶完全斷裂,其他組織無大傷:「唉,無諗過人生第一次傷膝條前十字咁就斷晒,係完全斷晒。」

陳健安On仔踢足球左膝嚴重受傷,前十字韌帶完全斷裂(陳健安IG) 陳健安On仔踢足球左膝嚴重受傷,前十字韌帶完全斷裂(陳健安IG) 陳健安On仔是巴塞隆拿球迷,不時為巴塞球迷足球隊上陣(陳健安IG) 陳健安On仔是巴塞隆拿球迷,不時為巴塞球迷足球隊上陣(陳健安IG) 陳健安On仔是巴塞隆拿球迷,不時為巴塞球迷足球隊上陣(陳健安IG)

陳健安仿真草上穿短膠粒釘boot受傷

On仔分享自己受傷及聽到MRI報告後嘅心情,曾經好唔開心及自責:「一聽到嗰刻好唔開心,想喊出嚟,心諗咁易咩?動作都好平常姐。」On仔又思考其受傷原因:「過程當中身邊都會有好多說話令到自己將責任放大同放晒喺自身上,好自責好唔開心,例如年紀大機器壞、訓練唔夠、熱身不足、去完非洲返嚟舟車勞頓唔夠休息等等。自問以上都做足,但當然唔可以排除上述嘅因素。」

直至與物理治療師討論後先覺得好過啲,認為其中一個無乜考慮嘅外在因素就係場地同波boot:「佢哋聽過唔少膝頭受傷嘅人係喺仿真草上整親,視乎係第幾代仿真草場,我都唔太識,但我係喺顯田仿真草足球場整親,第一次踢呢個場,著短膠粒釘boot,整親嗰刻覺得隻腳有啲啜住咗喺地,然後膝頭就擺一擺就傷咗。」On仔表示有啲無奈同疑問,更反問有冇邊個部門係負責收集球場受傷嘅數及研究改善,以減低再有人受傷嘅機會。

陳健安On仔曾是香港U14-U18成員,曾效力香港08足球隊(陳健安IG) 陳健安On仔曾是香港U14-U18成員,曾效力香港08足球隊(陳健安IG)

陳健安首張個人概念大碟12月11日面世

對於膝部受傷,On仔直言每次受傷或者病,都覺得係身體畀佢嘅一種啟示;「我都相信係身體叫我好好關心吓佢,將注意力放返喺自身,今年能量睇嚟都用得7788,叉叉。」On仔最後除咗感謝當日有嚟睇波支持佢嘅族人,更不忘搞笑地宣傳即將推出嘅大碟:「喺最壞嘅時候報個喜,沖一沖,我人生首張個人概念大碟會喺2023年12月11日出世。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受