Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-23 20:09:04

陳卓賢《留一天與你喘息》創作靈感源自外婆 Ian:我話想食嘢佢就買畀我

分享:
Ian透露拍新歌MV共吃了5-6個蘋果,笑言吃蘋果夠健康。

Ian透露拍新歌MV共吃了5-6個蘋果,笑言吃蘋果夠健康。

陳卓賢Ian於情人節推出新歌《留一天與你喘息》,他在早前開live是分享,已表示歌曲所指的「你」不一定是情人,也可以是一班朋友或至親家人,原來當初Ian作曲的靈感源自從小湊大他、非常愛鍚他的外婆,他今日接受商台節目《叱咤樂壇》謝茜嘉訪問時,罕有地分享小時候與婆婆的生活點滴。

相隔半年出歌好緊張

已有半年沒有推出新歌的Ian坦言心情緊張,因為Hellosss(陳卓賢粉絲暱稱)都滿懷期待,擔心大家有期望落差,幸好反應理想,他才放下心頭大口,至於問他自己可感焦急?他坦言,「一時時,有時都想寫好嘅作品快啲畀大家聽,但有陣時覺得順其自然啦,所有嘢都有最好安排,專心做自己手頭上嘅OK。其他嘢唔到自己管理範圍。」

Ian接受商台節目《叱咤樂壇》謝茜嘉訪問,分享創作新歌《留一天與你喘息》的點滴。 陳卓賢和袁澧林在《留一天與你喘息》的MV中扮演精神病人。 Ian認為即使世界令大家感到不知所措,一份陪伴就能讓彼此繼續前行。

難忘與外婆食碗仔翅  Ian:感覺好暖

兩年前Ian曾於情人節推出《正式開始》,今次再於情人節出歌,原已選定另一首情歌派台,但後來後來覺得《留一天與你喘息》的溫暖感覺也頗適合,Ian透露當初創作靈感是圍繞親情,「超初純粹想寫隻溫暖啲有溫度嘅歌,真係唔係講感情,反而係想講親情,思念一位親人,有一份思念。」問他當時可有想著誰來寫?「當初係諗住婆婆而寫,佢有聽呢隻歌,但冇同佢講寫呢隻歌係諗住佢。」Ian更分享兒時與外婆相處點滴,「由細到大都係婆婆湊大,返學放學去學跆拳道,都係婆婆湊我去,好深刻畫面,每次學完跆拳道都係婆婆接我走,佢好錫我好縱我,我話想食嘢就買畀我,所以細個好肥。我哋會一齊去買碗仔翅返屋企食,感覺好暖。那時我好矮,婆婆較高,我會搭住佢膊頭,佢而家都成日講,話我那時常常壓住佢,好唔舒服,而家就咁高喇。」兩婆孫感情要好,現已長大的Ian不只搭住外婆一齊行,更會攬住外婆,「好似半攬住咁,佢就攬住我條腰。」

Ian透露是想著從小溙大自己的外婆來創作《留一天與你喘息》。 小時候的陳卓賢由外婆接送學跆拳道。 Ian的外婆常常買東西給他吃,他曾自嘲兒時肥得似一粒墨魚丸。

自創仿日文demo

在節目中,更首播了Ian「日文」的《留一天與你喘息》demoIan自爆只是扮日文唱歌,他表示,填詞人Oscar(李文曦)也巧合地想起另一首日文歌,「首歌講兩個人存在,世界令大家變得不知所措,你就係嗰份曙光,令我可以繼續向前行,於是我哋討論,如果可以兩個人又好、自己又好、一班人又好,可能喺好唔安穩之下,但有呢班人或一個人或自己另一個心態陪伴底下,就算呢啲嘢發生都唔緊要。我特登同Oscar提過,重點係兩個人相處,唔需要做任何嘢;知道對方存在喺自己世界,已經好安心。」Ian又預告,已有幾首自家創作的歌曲,計劃於4月推出全新情歌。

Ian認火兩個人相處,只要知道對方存在於自己世界,已經好安心。 Ian表示最難忘在馬鞍山礦洞取景,他笑言:「完全唔知香港有個入到去嘅礦洞。」
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受