Ad Block Ad Block
娛樂
2023-05-22 19:30:00

陳卓賢拍《12怪盜》遺憾無得飄移 姜濤翻睇《全民造星》唔見Ian「舞影」

分享:
陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。

陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。

陳卓賢(Ian)近日忙於拍電影12怪盜》,戲中扮演「飛車擔當」,他澄清說,「美其名是飛車,其實只不過係快少少,快過某些高速公路,但要封路喺山路拍,幻想自己拍頭文字D,都幾開心好玩,唯一遺憾冇得玩飄移。」他表示為透過拍攝學習新技能,例如拍《冰上火花》學冰上曲棍球,也是不錯的事。

Ad Block
陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。 陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。 陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。 陳卓賢出席珠寶品牌代言活動。

「舞」功大躍進

隊長楊樂文(Lokman)受訪時,曾透露MIRROR有計劃明年舉行巡迴演唱會,他表示都有聽聞,在網上看到相關新聞, 問他會否公開爭取?他笑言,「又公開爭取?不過歌手有多點現場演出,更加重要,我自己覺得喺錄音室錄一百次歌,都唔夠喺現場的實戰經驗有用。」自拉闊音樂會,Ian被指「舞」功大躍進,他笑言別要當真,他表示,姜濤翻煲《全民造星》時,看到25集都都找不到他,的影子,「佢問點解見唔到我,睇咗好多次,真係好用心去搵我。因為我初頭又唔係好講嘢 ,跳舞亦當然唔會拍到我,所以個奮鬥史係由見唔到我,見到腳踝、膝頭,多一點多一點,然後見到我這個人,我覺得自己跳舞比以前好咗好多。」問他可有信心企前排跳唱前傳,他深呼吸後答道,「我唔覺得自己跳舞好有天份,但很重要的道理是毅力勝過一切,堅持努力做好,總有一天見得人。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受