Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-16 12:15:01

陳嘉桓預告出書講皮紋分析 唔急住拍拖全副心機創業

分享:

Rose最近教皮紋班。

陳嘉桓(Rose)近年主力做皮紋分析工作外,最近上映的電影《風再起時》,也有她參與演出。15歲入行的Rose,現已踏入30歲,並曾在2012年及2015年分別出過泰國和韓國旅遊書,今年她有計劃再出書,今次是皮紋分析書。

她表示經歷了3年的新冠疫情,很多行業都被迫停擺,她的契媽兼指紋拍檔Janey Chau的美容生意,也曾停業過一段時間,反而讓她們在指紋生意上有更好發展,致力培訓分析師。她希望藉着這幾年對指紋的研究,幫過很多不同人物關係的溝通個案,還有近大半年慈善贊助幫低收入家庭解讀報告,出書去做慈善並幫助家長跟孩子溝通,特別是90後的新一代家長,如何教養小朋友。除了出書之外,Rose還有另一個大計,是開網上影片平台,以其藝人身份拍片宣傳企業業務,及跟不同導師一齊合作做企業培訓。

Ad Block

Rose為低收入家庭解讀報告。

另一半要簡單

對工作滔滔不絕的Rose,被問及有否拍拖?她笑說:「拍拖唔特別講啦!」Rose表示工作很忙,現在每個月都有開不同班,做培訓工作時間長,亦有很多準備功夫,連陪家人和愛犬的時間都很少,何況抽空找另一半?她坦言:「隨緣啦,始終自己紋型簡單啲,有時遇到性格複雜嘅男士就唔係幾啱,期望之後,可能睇下有冇識到個啱先算。」

問到Rose可有計劃生小朋友,她說沒有︰「好在有細B(同母異父的弟弟),佢今年都二年班,佢對我喺指紋路上幫咗好多,我學完皮紋分析,第一個實習對象就係媽咪,因為佢當時佗緊細B,我真係做咗個實證,懷孕期好緊要,原來係對BB腦部發展好緊要,好多人話贏在起跑線,起跑線唔係揀學校,係喺個肚入面,喺孕期已經開始緊一路鋪嗰條路,自己就……生小朋友就……之後先啦,呢個隨緣啦。」

Ad Block

Rose與Janey頒大腦皮紋分析師證書給學生。

陳嘉桓與契媽兼指紋拍檔Janey Chau。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受