Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-09 20:00:45

陳嘉桓打破容貌焦慮症 淡出幕前轉戰不同界別

分享:
陳嘉桓撐好友楊懿珈創立的美容醫療中心。

陳嘉桓撐好友楊懿珈創立的美容醫療中心。

陳嘉桓(Rose)自與舊經理人公司16長約結束後,工作量反而激增,並當上國際身心靈發展協會創會副主席,及國際皮紋學總會副會長,最近亦擔任香港海洋清潔大使。

近日,Rose以露肩貼身紅裙亮麗打扮,現身力撐好友楊懿珈(Arielle)創立的美容醫療中心。年紀輕輕已入行的Rose,自小有到美容院扮靚靚,至近年才開始接觸醫學美容。已30+輕熟女的她說:「始終年齡層唔同咗,需要做嘅項目都有唔同,同埋依家嘅醫美愈嚟愈進步,及比較普及化,大家都大膽分享自己做咗啲乜嘢項目。」Rose提及經歷疫情後,很多人在脫掉口罩後產生的「容貌焦慮症」,她自爆曾經都試過:「前經理人公司曾經畀唔同意見、評語,覺得我長髮適合唔同類型工作多啲,我就好想用返原本嘅短髮,但為咗工作要駁長髮。」直至去年踏入30歲,Rose覺得不應受外界的評語影響,於是保持著自己的短髮一段時間。她說:「有冇焦慮主要是自己內心夠唔夠強大,多啲自信心,日常改變飲食、作息時間,慢慢改變發自內心的美。」

陳嘉桓 陳嘉桓 陳嘉桓
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受