Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-03 18:52:30

陳國峰餐廳不敵疫情結業 確診後健康大不如前

分享:

陳國峰、莊韻澄到餐廳主持開幕儀式。

陳國峰與莊韻澄今日為某餐廳主持開幕儀式。陳國峰早前在網上表示自己確診新冠肺炎,亦因為疫情問題令收入大減,導致出現經濟困難,連交租也成問題。他坦言康復後,健康比以前差了很多︰「我瘦咗成個碼,體質差咗,心肺功能、味覺、胃口同記憶力都差啲,唔多夠氣咁,好似老咗十歲,仲要啲時間先回復最佳狀態。」他又指因為中招關係,須暫停拍攝《破毒強人》及《愛.回家之開心速遞》,現時已全面復工。

Ad Block

搬貨幫補收入

提到經濟問題,陳國峰表示早前投資的餐廳亦已結業︰「生意本身唔好,疫情之後就更加雪上加霜,我都唔係咁啱做生意。」他稱現時只靠無綫的收入過活,「始終呢兩年都無咩出面工作,自己都搵兼職做,有做健身同搬貨,希望健身室開返之後,做番健身工作啦。」

陳國峰提到因為工作關係,擔憂令同住的太太和兩個囝囝受感染而搬到與母親同住,「我同媽咪都確診,感恩太太同兩個仔冇,依家都係同媽咪住,用視像聯絡,有時返到屋企拎嘢,大仔見到我都會喊。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受