Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-28 21:28:34

陳山聰入10強已感恩 郭柏妍睇好江美儀做視后

分享:
HK ENT

手戴水晶及佛珠出席活動的陳山聰,否認獲高人指點催運,只說自己經常戴飾物。

郭柏妍、江美儀、陳山聰、劉佩玥(Moon)、蔣家旻、洪永城、何廣沛、陳嘉慧等,今日為台慶頒獎禮「最受歡迎電視男、女角色」拉票。陳山聰今年多齣劇入圍,對於視帝獎被睇高一綫,他說:「可以同郭晉安、馬國明、林敏驄、陳豪、黃宗澤、陳展鵬,一齊殺入最後10強,好感恩。」陳山聰坦言,每年在頒獎禮都好緊張,問他可有準備得獎致謝詞,他說:「其實我每年都有諗定,始終都希望有一日係自己,有好多人都想多謝,不過唔可以依家講,希望當晚大家聽到我講。」

生活

郭柏妍指,《下》劇任何人得獎,都是實至名歸,因為團隊付出好多。

最有信心攞最佳劇集獎

郭柏妍有份角逐「飛躍進步女藝員」及「最受歡迎電視女角色」,獲《下流上車族》飾演其母的江美儀睇好,她稱:「我都睇好媽咪會攞獎,不過對『最佳劇集』有信心啲。」《下》劇是她入行以來首次戲分較重的角色,而且與整個團隊合作得好開心,問她最想得甚麼獎,郭柏妍說:「想攞『飛躍進步獎』,因為大家為劇集付出好多,值得攞獎,總之《下流上車族》任何人攞獎都會替對方開心。」

生活

郭柏妍睇好阿媽江美儀做視后。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受