Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-24 20:58:38

陳智燊拍片批英國物價高 稱已盡量貼地讚當地教育好

分享:
陳智燊、宋熙年今日出席活動,並提到二人對小朋友去海外升學問題有分歧。

陳智燊、宋熙年今日出席活動,並提到二人對小朋友去海外升學問題有分歧。

陳智燊(Jason)出席英國物業投資發布會,活動由他的太太宋熙年主持。Jason早前到英國拍攝網上節目《JASON在英國》,介紹英國衣食住行各方面,但在片中不時抱怨當地物價昂貴,遭網民及KOL批評他斷章取義、有誤導之嫌。

Jason表示影片說出部份事實︰「我都有睇網民嘅留言,再諗下自己啱唔啱,其實每個地方都唔同,都已經盡量貼地,之前啲朋友都話唔想睇名店、貴嘅餐廳,所以拍嘅時候都謹記住,去拍茶餐廳、搭車、泊車,講完市區貴啲,都有講郊區就平啲,唔係單方面講倫敦係點,算係多方面、多元化。如果先播出蘇格蘭嗰集睇靚風景,相信反應會唔同,倫敦始終係一個緊張啲嘅城市。」

Jason表示片段內容有提到市區及郊區的物價。

Jason表示片段內容有提到市區及郊區的物價。

Ad Block

英國升學定澳洲升學?

Jason又提到之前有幸到英國拍攝,順道可以探望家人兼拍下片,宋熙年力撐老公並指會接納不同意見,看哪些地方需要改進,並稱這次拍攝的地方都是老爺當年工作或到訪過,所以對他們來說別具意義。然而,兩公婆表示在小朋友的升學問題上出現分歧,Jason認為英國的學府較好,宋熙年則喜歡自己成長的澳洲。他們表示會看小朋友的意願,但他們因在香港工作,所以以香港為家。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受