Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-18 16:37:22

陳柏宇重提要B唔要狗傳聞 寵物交託好友好過被另一隻咬死 (有片)

分享:

陳柏宇(Jason)在其個人頻道上載「香港拯救貓狗協會」做貓義工的短片,片中有義工分享與流浪貓狗的故事。Jason提到香港有好多人因為驚貓貓會影響BB健康而棄養,他說︰「我自己唔覺得生小朋友要棄養貓,唔知係咪有個案假設貓的存在會令小朋友健康有問題,但屋企有貓或狗喺生小朋友嘅時候,會影響小朋友健康呢個概念好似得香港人先有。」

陳柏宇認為生小朋友不應棄貓。

陳柏宇認為生小朋友不應棄貓。

Ad Block

Jason不忍另一隻被咬死

Jason跟協會的工作人員提到,家中的貓狗沒有爭地位的煩惱,唯一出現過的問題╴是早幾年家中兩隻愛犬經常打架。他說︰「我印象中當時有一個爭議,我兩隻狗打架打得好犀利,我喺訪問當中講過,可能要將兩隻狗分開住,跟住我就俾人話『有冇搞錯呀?棄養!』我都未棄,我都要諗㗎,係咪先?呢啲係最壞打算。好喇,我唔棄喇,盡我能力唔俾佢哋打架,然後有一隻被打死咗,咁係咪一個好好嘅結果呢?我認為唔係。」他又指這個話題引來很大爭議性,但認為大家應該要想辦法解決問題,甚麼時候都要同理心。

兩隻愛犬搬進新屋打架

Jason與太太原本育有兩隻愛貓和兩隻狗,當年兩頭愛犬搬進新居之後不知何故經常打架,更因為受傷而頻頻看獸醫,加上太太又剛懷孕,眼見情況愈來愈混亂,Jason坦言最壞打算便是將其中一頭愛犬送到朋友的家。

當時Jason的言論一出,引來大家批評,指他「要B唔要狗」,太太Leanne其後亦有出文解釋,強調不擔心狗狗會傷害BB,兩夫婦尋求不同方法去解決問題,包括搵狗隻訓練員,坦言試盡所有方法之後,若仍然避免不到兩隻愛犬打架,最壞打算只能交給朋友暫時照顧。

陳柏宇原本有兩頭愛犬VV與Bessie,但不知如何牠們在新居打過不停。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受