Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-06 11:08:38

陳蕾演唱會|兌現承諾請《造星V》學員做嘉賓 哽咽談堅持請Nathan:我在意身邊人感受多於外界聲音(有片)

分享:
陳蕾於完騷後接受訪問。

陳蕾於完騷後接受訪問。

陳蕾一連4場的紅館處女個唱《念》昨晚(5)舉行尾場,她於完show後受訪分享感受,自言向來是理性的人,只因粉絲大叫「多謝陳蕾」並舉起手幅,感動不已才落淚。談到有甚麼可跟下月首開紅館騷的洪嘉豪分享時,她自爆閉關時期也有打機,「唔可以為咗演唱會冇咗人生,要保持身心健康、人係愉快,我都唔可以成日練歌,都有打下機,除咗苦練結他,都有好好地娛樂。」談到演唱會可有part 2時,她打趣可跟洪嘉豪開talk show,但只要對方吹「Dida(嗩吶),不准說話。

陳蕾大爆亨仔生日要大家陪他倒數。 陳蕾表示早料請Nathan做嘉賓會引起風波,但作為導師要身體力行支持學員。(蘇文傑攝) 陳蕾為兌現承諾,請《造星V》學員做嘉賓。(蘇文傑攝) 陳蕾為兌現承諾,請《造星V》學員做嘉賓。(蘇文傑攝) 陳蕾為兌現承諾,請《造星V》學員做嘉賓。(蘇文傑攝) 陳蕾表示早料請Nathan做嘉賓會引起風波,但作為導師要身體力行支持學員。(蘇文傑攝)

首次開紅館演唱會便廣獲好評,連「明哥」黃耀明也入場欣賞兼大讚,「觀眾都很愛你,未來是屬於你的」;不過,也有網民廣傳她的失誤片段,大力抨擊。陳蕾於頭場曾表示,寧願擁抱瑕疵,都不想靠科技交出「完美」表演,她直言有人提議利用技術令演唱會更完美,她確曾有一刻動搖,「後期都係想靠自己努力學唱歌,想睇到自己進步,唔想開外掛,我希望自己嘅第一名,係自己努力練返嚟,而唔係開外掛得返嚟,絕對會有唔完美嘅地方,擁抱自己不足。」她自言已努力練結他、學唱歌又學彈琴,自評演唱會有80分,「我覺得自己因為呢個show成長咗,有進步。」不過,在家中練歌時曾chok親頸,要睇物理治療:「同朋友講都有少少樣衰,但你試下聽陳蕾嘅《慌》,就知郁動有幾大。」

硬咽回應堅持請Nathan上台

陳蕾連續4晚都請師妹張蔓姿彈琴,以及《全民造星V》學員陳鎮亨(亨仔)、卓金樂(Kim)、魏念恩(Nathan)和符紀男(Tiger Fu)合體夾Band做嘉賓,演繹《伸縮自如的愛》,尾場是亨仔27歲生日,陳蕾大爆亨仔要大家跟他一起倒數:「噚日個傻仔喺走廊捉實我哋話『仲有一分鐘咋!』之後Happy Birthday to me!」對於請《全民造星V》學員做嘉賓,原來是緣於一個承諾,陳蕾表示,拍MV時已表示若踏紅館開show,定會邀請四子一齊上台,作為蕾老師必須身體力行,兌現承諾。

不過,不少網民抨擊她邀請Nathan,陳蕾回應:「我覺得如果因為咁樣,對我有唔好嘅睇法,我都無可避免,我只能夠咁講,我真係認識佢嘅人,我知佢係一個點樣嘅男仔就得喇。我自己依然係好愛錫自己嘅學員,節目係一時,我好相信緣份,喺呢個時期各自有自己嘅難關,佢哋能夠認識到咁好能量嘅蕾老師,我都希望可以分更多嘅愛、陪伴、關懷,話畀佢哋知,老師喺度。」

陳蕾直言早料外界反應,Nathan之事確曾引起極大迴響,她一度哽咽表示,「我在意真實存在喺我身邊嘅人嘅感受,多過外界我唔認識嘅面孔,我希望身體力行,去話畀真實存在喺我身邊、好重要嘅家人、朋友、同事知,我係一個會兌現承諾嘅人,我想話畀大家知,如果我當你係朋友,我會好大力嘅方式表達我嘅支持、祝福同擁抱。」她表示Nathan很顧及別人感受,曾猶豫應否上台,「佢第一時間係怕影響到我,我覺得唔緊要,我在意身邊嘅人感受,係我問佢有冇呢個勇氣,『如果你ready,唔使怕影響到我,蕾老師比你想像中強大。』」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受