Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-29 08:00:30

陳詩欣冰天雪地以三點式上陣 與老公芬蘭嘴咀浸浴

分享:
陳詩欣冰天雪地以三點式上陣

陳詩欣冰天雪地以三點式上陣

TVB32夜》女神陳詩欣(Eunice)最近與老公陳爾正飛到芬蘭過新年兼度蜜月,更不時於社交網大曬靚相 ,她表示此行除了想睇到北極光外,亦會體驗芬蘭桑拿,繼日前Eunice 貼出焗完桑拿,在零下幾度的室外著住泳衣跑來跑去後,昨日(27) 她再於冰天雪地下大晒性感三點式。

相中見Eunice 無懼寒冷天氣,在冰天雪地的戶外,以三點式上陣與老公浸浴,二人更恩愛咀咀,高調放閃,其中一張Eunice 坐在池邊,大騷白滑玉背,身材fit爆,相當性感,可惜Eunice 此行未能成功睇到北極光,最後只好問好姊妹余香凝借兩張極光相合成,達成願望,

她寫道:「各位!我睇到極光了!好多朋友都inbox我問最後有冇見到極光,這3天的玻璃屋之旅,的確見到很多星星,但就見不到北極光,畢竟見到北極光真的靠運氣,咁啱過去的幾天都是多雲,極光指數很低雖然最後都睇唔到,不多不少是有點失望,因為我呢幾日唔敢瞓,怕錯過了,不過唔緊要,我有余香凝送給我兩張p圖,有呢兩張相F F已好開心 #多謝jen在日本也幫我p #下次再去過  #極光你等我」 

Ad Block
Eunice冰天雪地以三點式上陣 。 Eunice與老公到所外嘴咀浸浴 ,高調放閃。 Eunice冰天雪地以三點式上陣 。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受