Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-02 20:10:07

雙生陌生人|馬德鐘一人分飾4角 感激袁鎮業做替身

分享:
馬德鐘在《雙生陌生人》一人分飾多角。

馬德鐘在《雙生陌生人》一人分飾多角。

由馬德鐘、陳煒和湯洛雯等主演的《雙生陌生人》今晚播出,馬德鐘在劇中一人分飾4角,搞到他思緒混亂。他說︰「對調咗身份仲要扮番自己,所以拍嗰陣成日要搞清楚自己有冇錯啦、有冇漏嘢啦,做出嚟觀眾接收係咪會清晰等,個思緒真係會亂,所以係有影響到啲腦神經嘅,我唔單止精神分裂咁簡單,直頭係失咗憶,完全唔記得呢套劇拍咗啲咩。」

袁鎮業當馬神2.0

馬神坦言對台前幕後均是挑戰:「我兩個角色好多同場,同埋好多身體接觸,所以要用比平時多三倍嘅時間去拍一個場口,仲要牽涉拍攝同轉妝。」他又坦言十分感激替身袁鎮業的付出:「佢係無臉英雄,佢真係好好,份人好冇所謂,照樣好投入去演呢個角色。同埋我設計角色時係想『巫祺男』瘦啲嘅,咁啱袁鎮業又比我瘦,咁我瘦番啲大家會似啲。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受