Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-12 18:36:19

靈戲逼人|蔚雨芯突破演出有望衝擊女配角 傳約滿網民盼無綫珍惜Rainky

分享:

蔚雨芯與張振朗原本是很sweet的一對,但因為李日朗介入,最後分手。

張振朗、龔嘉欣、劉穎鏇、阮浩棕、蔚雨芯等主演的《靈戲逼人》自播出以來,大受觀眾歡迎,劇中多位演員的表現備受注意。雨芯(Rainky飾演的Karen自出場以來一直成為焦點,尤其是這兩晚的劇情,Rainky的表現獲得不少網民讚賞,更認為她可以衝擊女配角的寶座,希望無綫可以安排Rainky參加多些劇集演出。

昨晚Rainky與張振朗及李日朗三人對質的畫面,非常精彩,Rainky委屈說出實情的表現非常自然,網民大讚她的演出恰到好處,又不過火,並笑言其他人或會以濠哭去處理這場戲份。

蔚雨芯委屈演出︰

Ad Block

男仔頭唔慣肉麻

提到今次的角色,Rainky予人非常sweet的感覺,她笑言最不習慣是「耍肉麻」:「今次終於可以拍好sweet嘅場口,我平時拍拖唔會講啲咁肉麻嘅嘢,因為我骨子裏係男仔頭;但原來做骨痺情侶都幾好玩,喺現場有忍唔住爆笑。」談到與張振朗有Kiss戲,Rainky笑指很尷尬:「因為我少接觸呢類戲,拍時搞到我面都紅埋,因為現場有好多人望住我kiss。振朗好好,喺現場會take care好多嘢,有佢喺度會淡定啲,真係『阿朗喺大廳,咩都唔使驚』。」

演床戲好緊張

至於與李日朗的床上戲,Rainky坦言更是緊張:「一來係床戲、二來又要驚走光各樣,阿Don好好,佢教我點就位會冇咁尷尬。」 Rainky指與「女鬼」龔嘉欣有不少對手戲,由於要配合後期製作,拍攝時需花時間等埋位,但看到成果後感很值得:「尤其嘉欣企車頂嗰幕,真係估唔到可以咁拍,我覺得好得意,好多謝Simon畀我試今次個角色。」並大讚嘉欣「話喊就喊」:「佢啲眼淚一嚟就好似鑽石係咁跌落嚟。」

傳快將約滿

Rainky加入無綫之後,參加過不少劇集演出,包括《潮拜武當》、《是咁的,法官閣下》、《十月初五的月光》、《法言人》等,每次登場都表現不俗,並令人留下深刻印象。她本身除了演得,亦是唱得之人,近年更開拓美容事業,而且搞得有聲有色。有傳Rainky將與無綫約滿,無綫正鬧花旦荒之際,或許是時候出招留低有料之人。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受