Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-05 10:24:53

飯戲攻心2|驚喜現身首映撐好兄弟張繼聰 「港版美斯」張家輝笑問:朗拿度有無嚟?

分享:
張家輝驚喜現身《飯戲攻心2》群星飯腳場。

張家輝驚喜現身《飯戲攻心2》群星飯腳場。

鄧麗欣(Stephy)、張繼聰、王菀之(Ivana)、林明禎、陳湛文和魏浚笙昨晚(4日)出席賀歲片《飯戲攻心2》群星飯腳場,港版美斯」張家輝驚喜現身,原來張繼聰自2015年拍家輝執導的《陀地驅魔人》後,兩人成為好友,故特地邀對方前來支持。家輝直言甚少看首映,甚至連自己的電影都不想去,但一直欣賞張繼聰的演技,自覺有需要支持香港電影,並考慮明年拍賀歳片。張繼聰則重提張家輝於亞視年代的陳年跳唱片段,家輝笑言已忘記,「你哋唔好再搞呢啲,俾我平安度過餘生。」

張繼聰與張家輝因拍《陀地驅魔人》成為好友。 張家輝被張繼聰重提亞視黑歷史,笑言求放過他。

召喚《賭俠1999》回憶

張家輝被問到可有留意美斯訪港,他反問:「我見到碧咸喎,點解嘅?」當得主碧咸是班主,他借舊作《賭俠1999》(扮朗拿度)笑問,「咁朗拿度有無嚟?哈哈!又係我。其實我唔係球迷,有大賽、世界盃先會睇,本身唔係好迷。」張繼聰則表示,一向很欣賞家輝哥演技,經常跟他交流電影心得,希望有機會再合作拍戲,更自爆,「我仲有send過佢以前喺電視台唧rap俾佢睇,佢鬧我點解要搞佢。」陳淇文、王菀之等都希望要張家輝合作。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受