Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-23 09:45:57

飯戲攻心2|鄧麗欣北上宣傳被指黑面擺款 網民嬲到要脫粉:招呼都無個

分享:

鄧麗欣北上宣傳《飯戲攻心2》 冇向粉絲揮手被指黑面耍大牌

港產賀歲喜劇《飯戲攻心2》(內地譯名《還是覺得你最好2》)由鄧麗欣(Stephy)、林明禎、張繼聰、王菀之、陳湛文等人主演,雖然續集冇黃子華坐鎮,不過票房走勢依然強勁。

日前導演及一班劇中演員現身內地為電影進行宣傳,期間有粉絲喺停車場見到Stephy,不過Stephy冇同佢揮手,之後除咗該網民就話要脫粉之外,有內地網民仲鬧爆佢黑面耍大牌。

疑車內聽唔到粉絲歡呼聲

喺影片中,鄧麗欣乘坐保母車到達停車場,佢就落車整理衣服,之後就轉身離開,期間Stephy並沒有太多笑容,而且冇同粉絲揮手,結果就被指黑面,再惹嚟耍大牌之嫌,令內地粉絲不滿,該網民仲話「脫粉了招呼也不打一個的」。

影片曝光後,有網民認為喺影片中聽唔到有粉絲嘅歡呼聲,所以猜測冇粉絲喺停車場守候,而佢亦冇為意有粉絲在場,所以先至冇打招呼,唔存在有冇禮貌嘅問題,事件純屬一場誤會。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受