Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-10 13:27:34

馮允謙為處男個唱戒口操肌 加推380元門票明天開售

分享:
Jay拍片宣布演唱會加推門票。

馮允謙(Jay Fung)將於7月舉行首次個人演唱會「馮允謙Have a JAY Time 2022 演唱會」,早前優先訂票火速售罄,飛債纏身的Jay既開心又頭痛,為了讓更多fans入場,當得知放寛表演場地入座率,Jay旋即宣布加推380元的樓座門票,「多啲人入到場睇我表演,令我更加開心,令全場氣氛更溫暖。」

 

Jay首次開個人演唱會反應熱烈,開心又興奮。 Jay個人演唱會門票明天(11日)公開發售。

完騷後報復式隊薯條

出道10周年的Jay夢想成真開個唱,更會首度挑戰四面台, 他透露已準備好歌單,不少重新編曲,所以要努力練歌背歌詞。他說:「仲要排舞、操弗身體、練好把聲,雖然好多嘢要忙,但我好開心,因為真係等咗10年嘅機會,希望大家嚟睇我個騷睇到好High!」為了保持最好身形、確保健康和有足夠體能應付,,Jay已乖乖戒口,他說:「平時最鍾意食煎炸嘢、打邊爐、食肥膩嘢,依家統統唔食得。為操肌要食好多蛋白質,食清淡啲。(完騷最想食乜?)我會報復式食嘢,狂食薯條,有間餐廳嘅薯條又甜又辣好正,仲要食幾個漢堡包!」演唱會門票於明天(11日)公開發售。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受