Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-19 15:26:14

麥長青反駁「撈唔掂先返內地」言論 直言港星有優勢:邊度有工作咪去邊度囉

分享:

麥長青

(麥包)近年長駐內地發展,早前接受內地媒體鳳凰衛視製作「二十大前曕性報道 我們的美好生活」訪問,反駁網民指佢「撈唔掂」先返內地工作嘅指控,又表示香港藝人返大灣區發展有優勢。

麥長青2019年離巢TVB,曾於ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》大爆TVB工作多年由主角變大配角,更被當透明人,所以一早想離巢。離開TVB後,麥長青將事業重心移至內地,曾自願做檢測義工,同時與囡囡麥淳琳以父女檔工作,麥長青升呢監製及主持MyTV Super節目《一條麻甩在廣州》,而節目統籌及導演則由囡囡擔任;麥長青又活躍於社交平台,不時帶貨直播。日前於「二十大前曕性報道 我們的美好生活」節目中,喺順德同香港成長嘅麥長青就以「大灣區叔叔」介紹自己,又指平時粉絲都叫佢「非凡哥」,對於多次被問及「係咪香港撈唔掂先返內地?」,佢就反問點解會咁覺得:「(香港)都係一個城市,唔通你上海人嚟廣州做嘢,你喺上海撈唔掂先嚟廣州呀?邊度有工作咪去邊度囉。」

港星返內地發展有優勢

對於香港藝人返內地發展,麥長青坦言有優勢,認為好多大灣區嘅朋友都係睇香港節目長大,而多媒體發展可令「被動」藝人有機會招來商機:「我50幾歲,學識又唔高,我咁嘅一嚿蕃薯,都可以搵到我嘅出路嘅話,咁年輕人返嚟真係更加可以大展拳腳,有佢哋一片天地。」然而,麥長青喺酒樓拍攝飲食節目時都不停被食客要求合照,人氣有返咁上下,不過佢自己就表示受寵若驚,估唔到戴住帽或口罩都認到佢。

麥長青

麥長青

麥長青

麥長青

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受